Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jestem początkująca w sprzedaży. Wystawiłam przedmiot za 100 kup tera i 30 za przesyłkę. Kupujący zapłacił za towar tylko 100, bo tak mu podpowiedziało, że przesyłkę powyżej 100 zł ma za darmo, gdzie ja nie ustawiałam takiej opcji. Z tego wynika, że tracę na tej transakcji 30.Czy ja to rozumiem dobrze, że jeżeli chce zarobić 100, to muszę, tą rzecz wystawić za 100 i koszt wysyłki. Czy może jest sytuacja, że allegro przelewa mi później po sfinalizowaniu te 30 zł?
Jeśli kupujący ma Smarta, to powyżej 100zł ma za darmo, a ty wysyłając masz już
wygenerowaną(e) etykietkę na MP (Paczkomaty.)inPost(.pl) 🙂 chyba, że wysyłka inaczej,
to pewnie też już coś gotowe jest, ale tak naprawdę ja korzystam tylko z MP inPost 🙂
Miałam opcje tylko przez pocztę paczka ekonomiczna, więc czy wiadomo co w tej sytuacji? Dziękuję za wcześniejszą podpowiedz🤗
następnym razem daj inPostowe przesyłki 🙂
@konto zamknięte przy paczkomatach już od 40 zł jest darmowa o ile sprzedawca da odpowiednie kwoty 30 zł za wysyłkę nie łapie się na smarta więc kupujący prawdopodobnie se ubzdurał że jak ma smarta to wszedzie będzie za darmo 🙂
@januszek130177 poinformuj kupca że nie masz smarta i ma zapłacić 130 zł
no tak 😄 ale w sumie jak kupujący zapłacił 100zł, kiedy płacąc nie ma wyboru, inaczej wyskoczy niedopłata 😄
@kostas11 Ma ustawioną darmową dostawę od 100 zł.
Kupującego wiąże umowa z kwotą 130zł. i tyle ma zapłacić.
chyba, że na allegro wyskoczy inaczej 😛
No właśnie ja jako Smart jak kupuje powyżej 40 to też place tylko za przedmiot bez wysylki
No ale ja otrzymałam tylko stówę i właśnie chodzi o to, gdzie te 30 dychy.