anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opłaty za przesylki

MAMY ROZWIĄZANIE!
januszek130177
#7 Wielbiciel#

Witam, jestem początkująca w sprzedaży. Wystawiłam przedmiot za 100 kup tera i 30 za przesyłkę. Kupujący zapłacił za towar tylko 100, bo tak mu podpowiedziało, że przesyłkę powyżej 100 zł ma za darmo, gdzie ja nie ustawiałam takiej opcji. Z tego wynika, że tracę na tej transakcji 30.Czy ja to rozumiem dobrze, że jeżeli chce zarobić 100, to muszę, tą rzecz wystawić za 100 i koszt wysyłki. Czy może jest sytuacja, że allegro przelewa mi później po sfinalizowaniu te 30 zł? 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
konto zamknięte
Nie dotyczy

Jeśli kupujący ma Smarta, to powyżej 100zł ma za darmo, a ty wysyłając masz już
wygenerowaną(e) etykietkę na MP (Paczkomaty.)inPost(.pl) 🙂 chyba, że wysyłka inaczej,
to pewnie też już coś gotowe jest, ale tak naprawdę ja korzystam tylko z MP inPost 🙂

oznacz moderatorów
januszek130177
#7 Wielbiciel#

Miałam opcje tylko przez pocztę paczka ekonomiczna, więc czy wiadomo co w tej sytuacji? Dziękuję za wcześniejszą podpowiedz🤗

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

następnym razem daj inPostowe przesyłki 🙂

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@konto zamknięte przy paczkomatach już od 40 zł jest darmowa o ile sprzedawca da odpowiednie kwoty 30 zł za wysyłkę nie łapie się na smarta więc kupujący prawdopodobnie se ubzdurał że jak ma smarta to wszedzie będzie za darmo 🙂

@januszek130177 poinformuj kupca że nie masz smarta i ma zapłacić 130 zł

________
Κώστας
oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

no tak 😄 ale w sumie jak kupujący zapłacił 100zł, kiedy płacąc nie ma wyboru, inaczej wyskoczy niedopłata 😄

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kostas11 Ma ustawioną darmową dostawę od 100 zł.

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

Kupującego wiąże umowa z kwotą 130zł. i tyle ma zapłacić.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy