Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy istnieje jakaś możliwość natychmiastowego zawieszenia sprzedaży np. w formie informacji o urlopie z dnia na dzień bez wcześniejszego planowania co jest teraz chyba na 7 dni.
Chodzi mi o sytuacje np. choroby wypadku , kwarantanny ,pogrzebu .
Prowadzę sklep sam , mam ustawioną wysyłkę 1 dzień i ewentualnie tego samego dnia i np. w nagłej sytuacji gdy nie mogę już następnego dnia być w miejscu pracy to co można zrobić - jak w takim wypadku dać informację dla przyszłych kupujących że przez najbliższy tydzień nie dokonam wysyłki - nie chcę kończyć licytacji .
Była tu ostatnio taka sytuacja. Trzeba zamknąć wszystkie aukcje. Z allegro można się dogadać, wyślą informację do kupujących że wysyłka jest nie możliwa.
@kmdm zmień czas wysyłki na 14 dni 🙂
@kmdm Nie ma i nie będzie natychmiastowych urlopów, kupujący muszą być z wyprzedzeniem informowani o problemach. Poza tym przedsiębiorcom nie przysługuje żaden urlop. Jeśli chcą zrobić przerwę w działalności, to muszą ją zawiesić i zamknąć sklep. Na Allegro muszą zamknąć oferty.
@xyz96 przecież nie chodzi o planowane urlopy tylko nagłe sytuacje - więc co wnosi do tematu odpowiedź "poza tym przedsiębiorcom nie przysługuje żaden urlop"
Wypadek , pogrzeb , choroba lub inne zdarzenie losowe nie jest urlopem .
A wracając do tematu to dla kupujących też by było chyba lepiej jakby pojawiła się szybka informacja o problemach jeżeli kupi w tej chwili niż informację np. e-mail po zakupie że niestety nie otrzyma kupionej rzeczy ponieważ nie było szybkiej opcji zmiany poinformowania na aukcji o problemach.
@kostas11 dzięki za podpowiedź niby takie proste a nie pomyślałem 🙂 aż mi głupio że wziąłem tego pod uwagę
Na takie sytuacje powinieneś sobie zorganizować zastępstwo do obsługi klientów lub zamknąć sklep. To prawda - przedsiębiorcy nie mają prawa do urlopu. Obsługa to nie tylko czas wysyłki.
@xyz96 odpowiadajmy konkretnie na pytania - wyraźnie opisałem sytuację że w tej chwili prowadzę sklep sam a więc nie mam zastępstwa , podkreślam w tej chwili nie mam zastępstwa i chciałem się dowiedzieć co w ewentualnej nagłej sytuacji można zrobić.
Chyba rozumiesz że w nagłej sytuacji nie zorganizujesz sobie zastępstwa, a pytanie dotyczyło co zrobić żeby nie zamykać sklepu , kończyć aukcji.
Rozumiem że obsługa to nie czas wysyłki - ale sformułowanie ciekawe .
Wiem że przedsiębiorcy nie mają prawa do urlopu - ale powtarzam drugi raz nie o to pytałem
Wiem że na takie sytuacje powinienem zorganizować zastępstwo lub zamknąć sklep - ale jeszcze raz powtarzam - nie zadawałem takich pytań - chodziło mi o konkretną odpowiedź na nagłą sytuację w której nagle ale tymczasowo będę wykluczony - żeby nie usuwać aukcji i móc szybko poinformować przyszłych kupujących o problemie - nagłym problemie nie urlopie który i tak przecież nie przysługuje.
@kmdm Ja wiem, o co pytałeś. Dostałeś kilka odpowiedzi, wybierz sobie najbardziej ci odpowiadającą. Przecież ja ci nie nakazuję sugerować się moją.
Zapytałeś tak;
Czy istnieje jakaś możliwość natychmiastowego zawieszenia sprzedaży np. w formie informacji o urlopie z dnia na dzień bez wcześniejszego planowania co jest teraz chyba na 7 dni.
Precyzyjna odpowiedź brzmi - nie ma takiej możliwości, trzeba zamknąć sklep, wycofać aukcje.
@xyz96 no i tak informacja by wystarczyła po co inne rzeczy pisać nie związane z pytaniem
Dzięki za odpowiedź , cenię Twoją wiedzę i chęć pomocy innym jestem pod jej wrażeniem , nie obraź się ale czasami piszesz za dużo i nie na temat - może za szybko bo ogarniasz tyle tematów na raz 🙂
@kmdm Tutaj każdy pisze co chce. Zapytałeś - otrzymałeś informację zgodną z prawdą, która Ci się jednak nie podobała. Trzeba było sobie wybrać inną. Nie możesz mnie ograniczać i nakazywać mi pisać dokładnie tego, czego oczekujesz.
@xyz96 no właśnie sam napisałeś "tutaj każdy pisze co chce" a więc i ja napisałem na Twój temat Twoich odpowiedzi na mój problem ale tez i w innych tematach . Dlaczego sądzisz że Ciebie ograniczam - pisz co chcesz kiedy chcesz jesteś tu potrzebny ze swoją wiedzą , ale też licz się i z innymi zdaniami odczuciami
Ale też każdy inny może odpowiedzieć i napisać to co chce, co go boli , nie bierz tego tak do serca nikt Ciebie nie ogranicza 🙂
@xyz96 przedsiębiorca ma prawo do choroby
i do zwolnienia z tego powodu
a jak ma zwolnienie
z zasiłkiem chorobowym
nie może w tym czasie pracować
i także organizować sobie zastępstwa
czy zatrudniać kogoś do pracy
@kmdm, tak jak mówi @Client:79577720, masz możliwość zakończenia i wznowienia ofert (do 60 dni możesz je wznowić grupowo i zachować ich popularność - tu dowiesz się więcej na ten temat).
W nagłych sytuacjach losowych funkcja urlopu nie jest rozwiązaniem - sam urlop należy zaplanować wcześniej (co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem). Co więcej, nawet podczas zaplanowanej nieobecności musisz na bieżąco uzupełniać listy przewozowe.
@xyz96 - no weź się opamiętaj, przecież bzdury piszesz.
"Poza tym przedsiębiorcom nie przysługuje żaden urlop. Jeśli chcą zrobić przerwę w działalności, to muszą ją zawiesić i zamknąć sklep. Na Allegro muszą zamknąć oferty."
Przecież każdy ma opcję włączenia urlopu.Nic nie trzeba zamykać, zawieszać czy zamykać aukcji. Jednak w pierwszym zdaniu możesz mieć rację - nie wiem jak teraz jest, ale było tak, że nawet podczas włączonego urlopu trzeba było odpowiadać na e-maile i dyskusje.
@kmdm - a po co masz wysyłkę w 24h jak sam jesteś. Ja miałem 7 dni i sprzedaż była taka sama jak 48h. Mało kto to czyta (tylko te 24h i natychmiast jest widoczne). Najgorsze są wypadki "losowe", szczególnie gdy sam jesteś.
Wtedy faktycznie przydałoby się jakieś wsparcie ze strony Allegro - niestety takiego jest brak, a wręcz przeciwnie. Sam miałem taki przypadek - telefon po południu, ze idę na kwarantannę, dobrze, że miałem możliwość wykombinowania że tylko na 10 dni, a nie na 20. Zostałem z ok. 30-oma paczkami gotowymi do wysłania.
Co w takim przypadku robić? (za przykład podaję kwarantannę, z własnego doświadczenia, gdy wiesz ile czasu Cię nie będzie):
- od Allegro nie otrzymasz żadnego wsparcia - nie licz na to, są tylko same wymogi i kary, sam musisz zadbać o swój biznes
- do wszystkich klientów wysyłasz odpowiednie informacje z zapytaniem, czy zgodzą się poczekać na wysyłkę, czy też zrezygnują z zamówienia (niestety, chyba po likwidacji MS nie ma już możliwości zbiorowego wysyłania powiadomień). Większość zrozumie i poczeka, część zrezygnuje (jeśli zależało im na szybkiej dostawie). Oczywiście musisz się też liczyć z jakimś negatywem.
- wstaw urlop na tyle dni ile możesz
- ustaw na aukcjach odpowiedni czas wysyłki (np. 10 dni roboczych)
- miej kontakt z kupującymi, odbieraj telefony, odpisuj na e-maile i dyskusje (te szczególnie)
- po zakupach w czasie kwarantanny przypominaj kupującym o wydłużonym terminie realizacji zamówienia - mało kto zwraca uwagę na skutecznie ukrywane przez Allegro terminy wysyłki, kupujący liczą, że w ciągu przeważnie 2-óch dni roboczych towar zostanie wysłany
To takie moje spostrzeżenia i wnioski z okresu kwarantanny.
Witam
Właśnie w takich sytuacja uważam, że allegro ma Nas gdzieś........ Mam znajomych, którzy mieli sytuacje tak losowe, że aż się płakać chce a allegro ma to gdzieś. Prosty przykład gdy wieczorem koleżankę (konto firma na allegro prowadzi jednoosobową działalność, mieszka sama itp.) nagle normalnie rozrywa brzuch, że na podłodze się zwija z bólu ledwo wykonuje telefon na pogotowie Ci muszą "wyważać" drzwi aby wejść do środka, od razu cała apteka w nią. Dostaje 5 min na telefon do rodziny itp. potem stół i 3 tygodnie śpiączki i co w takiej sytuacji ?? Bo mało tego jeszcze miała problemy, że nie odpisywała na dyskusje i wiadomości, że ktoś zwrócił w tym samym dniu towar a ona nie oddała pieniędzy itp. itd. No i co zrobić w takiej sytuacji - miała 5 min na ewentualne poinformowanie ale jak ?? Dlaczego pomimo trudnej sytuacji życiowej dostaje jeszcze po d*** od serwisu zamiast dostać od nich wsparcie ?? Szybciej jest na tel wrzucić np. wolne z wyniku wypadku itp. niż zakańczać wszystkie aukcje co i tak jej nie zwolni z braku odpowiedzi na istniejące dyskusje i wiadomości......
Teraz panuje jeszcze "virus" i z dnia na dzień też można dostać niespodziankę i tutaj również brak wsparcia......
Jasne zaraz pójdzie kolejny hejt, że to i tamto ale życie jest nie przewidywalne i na takie sytuacje też trzeba brać poprawkę !! A na to serwis jakoś mało zwraca uwagę tak samo jak na ciągłe zwroty od ludzi, którzy kupują coś za 9 zł dowalą do 40zł żeby mieć darmową dostawę i zaraz to oddają bo potrzebowali tylko do darmowej wysyłki..... Oczywiście mają prawo zwrotu ale czy to nie dziwne, że to powtarza się notorycznie przez te same osoby ?? Wiecie jak to później wygląda paragon i zaraz korekta i znowu paragon i korekta itp. itd.