anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Operator nie może zweryfikować konta do wyplaty

Zdrowe_Eko
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór, operator płatności nie może zweryfikować konta bankowego do wypłat, nie mogę wypłacić pieniędzy od ponad 2 miesięcy jak to jest możliwe? Dodam że wcześnie konto było zweryfikowane i miałem konto firmowe lecz w wyniku zmiany zasad utraciłem konto firmowe i teraz jest problem z wypłata pieniędzy, konsultanci cały czas proszą o cierpliwość i nie udziela mi bardziej szczegółowych informacji. Co mam w takiej sytuacji zrobic ?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Zdrowe_Eko dzisiaj o godz. 15:42 otrzymałeś od nas wiadomość mailową o tym, że wypłaty przez PayU są już aktywne na Twoim koncie. Natomiast jeśli chodzi o Przelewy24 to czekamy na Twój przelew weryfikacyjny. Wszystkie informacje znajdziesz w swojej skrzynce, w mailu od nas. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Zdrowe_Eko
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_   Tak wypłaty payu są „aktywne” na koncie ale nie mogę wypłacić środków z payu. Po rozmowie z konsultantem otrzymalem maila „Dzień dobry,

kontaktuje się w nawiązaniu do naszej rozmowy telefonicznej. 

Zgodnie z ustaleniami, kwestię wypłat konsultuję z działem technicznym. Proszę o chwilę cierpliwości. ”. a rozmawialismy około godziny 19:00 nie o 16:00

 

Pan z którym rozmawiałem nie mówił nic odnośnie braku przelewu weryfikacyjnego lecz o tym ze musi skonsultować sprawę z innym działem ponieważ operator płatności nie może potwierdzić weryfikacji, ponieważ zmienił się typ konta z firmowego na zwykły, dlatego ze dostałem maila od państwa kilka miesięcy temu z którego wynika ze w związku ze zmianami zasad nie mogę prowadzić sprzedaży na koncie firmowym i musze wrócić na konto prywatne aby sprzedawać i wypłacić środki.  

Konsulatant z którym rozmawiałem 28 listopada zadeklarował ze zadzwoni lub napisze maila pojutrze tj, 30 listopada - nie otrzymałem żadnej informacji

oznacz moderatorów