Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór, operator płatności nie może zweryfikować konta bankowego do wypłat, nie mogę wypłacić pieniędzy od ponad 2 miesięcy jak to jest możliwe? Dodam że wcześnie konto było zweryfikowane i miałem konto firmowe lecz w wyniku zmiany zasad utraciłem konto firmowe i teraz jest problem z wypłata pieniędzy, konsultanci cały czas proszą o cierpliwość i nie udziela mi bardziej szczegółowych informacji. Co mam w takiej sytuacji zrobic ?
@Zdrowe_Eko dzisiaj o godz. 15:42 otrzymałeś od nas wiadomość mailową o tym, że wypłaty przez PayU są już aktywne na Twoim koncie. Natomiast jeśli chodzi o Przelewy24 to czekamy na Twój przelew weryfikacyjny. Wszystkie informacje znajdziesz w swojej skrzynce, w mailu od nas.
@_HolaOla_ Tak wypłaty payu są „aktywne” na koncie ale nie mogę wypłacić środków z payu. Po rozmowie z konsultantem otrzymalem maila „Dzień dobry,
kontaktuje się w nawiązaniu do naszej rozmowy telefonicznej.
Zgodnie z ustaleniami, kwestię wypłat konsultuję z działem technicznym. Proszę o chwilę cierpliwości. ”. a rozmawialismy około godziny 19:00 nie o 16:00
Pan z którym rozmawiałem nie mówił nic odnośnie braku przelewu weryfikacyjnego lecz o tym ze musi skonsultować sprawę z innym działem ponieważ operator płatności nie może potwierdzić weryfikacji, ponieważ zmienił się typ konta z firmowego na zwykły, dlatego ze dostałem maila od państwa kilka miesięcy temu z którego wynika ze w związku ze zmianami zasad nie mogę prowadzić sprzedaży na koncie firmowym i musze wrócić na konto prywatne aby sprzedawać i wypłacić środki.
Konsulatant z którym rozmawiałem 28 listopada zadeklarował ze zadzwoni lub napisze maila pojutrze tj, 30 listopada - nie otrzymałem żadnej informacji