Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
dostaliśmy opinię od klienta po anulowanym zamówieniu na 1 gwiazdkę. Z tego co czytaliśmy regulamin, klient po anulowaniu zamówienia nie może go ocenić, przez to straciliśmy tytuł Super Sprzedawcy. W treści tej opinii jest napisane, że klient ocenia nas na 1 gwiazdkę ze względu na anulowanie zamówienia.
Prosimy o pomoc w tym temacie.
On anulował ?Nie wystawi opinii jak się pomyli i go anuluje a jak mu zwrócisz kasę to wystawi.
@biuromegax kupujący musi kliknąć anuluj zakup. W innym przypadku kupujący będzie mieć możliwość wystawić ocenę.
My anulowaliśmy zamówienie z powodu braku produktu. Nawet w takim razie klient zgodnie z regulaminem nie może wystawić opinii, gdyż ocenia co? Nieotrzymanie produktu?
Może, tak mówi regulamin, tylko jak sam anuluje przez zakładkę "Moje zakupy"
Jeśli pomylisz się podczas zakupu i anulujesz go w zakładce Moje zakupy, nie wystawisz oceny dla takiego zamówienia.
Na jakiej podstawie skoro daje gwiazdki za "Zgodność z opisem" oraz "Obsługa kupującego"? A zamówienie nie zostało zrealizowane
@biuromegax Na podstawie regulaminu Allegro: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/oceny-i-komentarze/jak-wystawic-ocene-sprzedajacemu-mGwAg1Lx...
@biuromegax kupujacy może ocenic własnie na podstawie tego że zamówienie nie zostało zrealizowane z Waszej winy. W polskim prawie tylko konsument może odstąpić od zawartej umowy.
Zgodność z opisem - kupił produkt a go nie otrzymał - znaczy niezgodne z opisem ( ponieważ zgodnie z umową i opisem aukcji powinien go otrzymać)
Obsługa kupującego - skoro spodziewa sie paczki z produktem a otrzymuje zwrot środków to czemu sie dziwicie że nie jest zadowolony z takiej obsługi ? Ja także bym nie był
Na allegro jest wiele rzeczy z kórymi sie nie zgadzam ale akurat ta do nich nie nalezy. Moim zdaniem słusznie klient może sie po prostu czuć niezadowolony z takiej transakcji i ma prawo to ocenić