anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opinia klienta po anulowanym zamówieniu

biuromegax
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

dostaliśmy opinię od klienta po anulowanym zamówieniu na 1 gwiazdkę. Z tego co czytaliśmy regulamin, klient po anulowaniu zamówienia nie może go ocenić, przez to straciliśmy tytuł Super Sprzedawcy. W treści tej opinii jest napisane, że klient ocenia nas na 1 gwiazdkę ze względu na anulowanie zamówienia.

 

Prosimy o pomoc w tym temacie.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

On anulował ?Nie wystawi opinii jak się pomyli i go anuluje a jak mu zwrócisz kasę to wystawi.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@biuromegax kupujący musi kliknąć anuluj zakup. W innym przypadku kupujący będzie mieć możliwość wystawić ocenę.

oznacz moderatorów

biuromegax
#7 Wielbiciel#

My anulowaliśmy zamówienie z powodu braku produktu. Nawet w takim razie klient zgodnie z regulaminem nie może wystawić opinii, gdyż ocenia co? Nieotrzymanie produktu?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może, tak mówi regulamin, tylko jak sam anuluje przez zakładkę "Moje zakupy"

Jeśli pomylisz się podczas zakupu i anulujesz go w zakładce Moje zakupy, nie wystawisz oceny dla takiego zamówienia.

oznacz moderatorów

biuromegax
#7 Wielbiciel#

Na jakiej podstawie skoro daje gwiazdki za "Zgodność z opisem" oraz "Obsługa kupującego"? A zamówienie nie zostało zrealizowane

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@biuromegax  kupujacy może ocenic własnie na podstawie tego że zamówienie nie zostało zrealizowane z Waszej winy. W polskim prawie tylko konsument może odstąpić od zawartej umowy.

Zgodność z opisem - kupił produkt a go nie otrzymał - znaczy niezgodne z opisem ( ponieważ zgodnie z umową i opisem aukcji powinien go otrzymać)

Obsługa kupującego - skoro spodziewa sie paczki z produktem a otrzymuje zwrot środków to czemu sie dziwicie że nie jest zadowolony z takiej obsługi ? Ja także bym nie był

 

Na allegro jest wiele rzeczy z kórymi sie nie zgadzam ale akurat ta do nich nie nalezy. Moim zdaniem słusznie klient może sie po prostu czuć niezadowolony z takiej transakcji i ma prawo to ocenić

 

 

oznacz moderatorów