Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Czy wiecie może jaka jest przyczyna niskiej spełnialności godziny wysyłki tego samego dnia przez ORLEN Paczka w sytuacji gdy przesyłki wysyłane są z samego rana po otwarciu punktu i przed odbiorem ich przez kuriera. Jednakże mimo to nasz wskaźnik wynosi 20% w tym kryterium. Po pobraniu raportu pokazuje nam, że list przewozowy został dodany w terminie natomiast wysyłka już nie chociaż z trackingu wynika iż została odebrana danego dnia. Brak również dat wysyłki oraz daty dostawy.
@FINTERRY Cześć. 🙂 Jaką godzinę dla wysyłki tego samego dnia masz ustawioną na swoim koncie? Jeśli zamówienie zostało opłacone przed tą godziną, to powinieneś nadać paczkę tego samego dnia. Podaj mi proszę przykłady zamówień, które według Ciebie zostały niepoprawnie policzone
Dla Orlen Paczka godzina wysyłki to 11.00. Każdego dnia zbieramy zamówienia do tej godziny i nadajemy je tuż przed kuriera do punktu. Rozmawiałem wczoraj z panią z punktu i kurier skanuje wszystkie wysyłki i nigdy się nie spóźniliśmy. Natomiast z każdego dnia raport Allegro odnośnie Orlen Paczka pokazuje, że jedynie etykieta jest
w terminie.
Zamówienia długo mógłbym wymienić, bo są to praktycznie wszystkie. Podam więc kilka:
cb4c40d0-a27c-11ed-aa4e-6bedc8b7876a |
9f780d00-a474-11ed-bd15-0bec3b739b48 |
9a0fd830-a3d3-11ed-adaf-43c23924afa7
|
@FINTERRY Miałem podobną sytuację. W zamówieniach było tylko przygotowana do wysyłki, ale później już nie widać było żadnych innych ruchów paczki. Psuło mi to statystyki, a Allegro twierdziło, że wina leży po mojej stronie. Czy u Ciebie w Szczegółach zamówienia pokazuje całą trasę paczki (chodzi mi o te niby nienadane w terminie)?
W szczegółach zamówienia nie ma nic. Tak jakby paczka w ogóle nie została nadana.
To przykład z 26.01.
@FINTERRY Sprawdziłam te trzy przykładowe zamówienia:
Zamówienie cb4c40d0-a27c-11ed-aa4e-6bedc8b7876a zostało złożone 1 lutego, nadane 2 lutego.
Zamówienie 9f780d00-a474-11ed-bd15-0bec3b739b48 zostało złożone 4 lutego, nadane 2 lutego
Zamówienie 9f780d00-a474-11ed-bd15-0bec3b739b48 zostało złożone 3 lutego, nadane 5 lutego.
Więcej informacji na temat tej miary znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jakosc-mojej-sprzedazy-obszar-atra...
Punkty są naliczane od godziny 12:00 w górę i warunek jest taki, że musisz nadać paczkę tego samego dnia.
Nie rozumiem. Godzinę wysyłki dla Orlen Paczka tego samego dnia mam ustawioną do 11.00.
Zamówienie nr 1 zostało wysłane na drugi dzień, ponieważ złożone zostało 1 lutego o godz. 23:09
Zamówienie nr 2 zostało złożone o godzinie 11:14 czyli po deklarowanej godzinie wysyłki tego samego dnia i tu chyba pomyliły ci się daty złożenia i nadania przesyłki.
Zamówienie nr 3 zostało złożone w piątek o godz. 16:01 i wysłane w poniedziałek.
Nie bardzo rozumiem jakie kryteria wobec tego stosujecie. Powinienem nadawać paczki jak najwcześniej czyli z deklarowaną godziną przyjazdu kuriera w punktach tak by klient otrzymał jak najszybciej produkt? Czy może mam je wysyłać tuż przed zamknięciem punktów i najważniejsze by została nadana tego dnia co klient złożył zamówienie, a że wyjdzie na drugi dzień to trudno?
Zaznaczam, że przesyłki wszystkie przesyłki Orlen Paczka zamówione do godziny 11.00 tak jak deklarujemy są wysłane w terminie. Natomiast po tej godzinie wysyłane są na drugi dzień lub w poniedziałek jeśli zmówienie było w piątek po godzinach wysyłki.
Gdzie w takim razie leży problem?
Zamówienia, które klienci już dawno otrzymali wiszą w systemie bez jakichkolwiek danych.
@FINTERRY Zamówienia złożone po godzinie granicznej nie są w ogóle wliczane do danej miary — ani jej nie obniżają, ani nie podwyższają. Brane są pod uwagę tylko zamówienia złożone przed godziną graniczną i jaki ich procent został faktycznie wysłany tego samego dnia.
Czyli przykładowo dla cutoffu godz. 11:00:
Jeśli poprawnie przekazałeś adresy mejlowe, to skieruj się do Przewoźnika i dopytaj o statusy tych paczek, ponieważ my ich nie otrzymaliśmy.