Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Nie mogę nadać paczki Orlen, ponieważ pojawia się komunikat: "Błąd przetwarzania. Proszę podać numer komórkowy (9cyfr)." Oba numery, zarówno mój jak i klienta są podane (dla pewności zmieniałam ich format kilka razy i zawsze pojawia się ten sam komunikat bez względu na to czy numer wpisany jest ciągiem, czy z przerwami, czy ma +48 z przodu czy go nie ma).
Problem dotyczy zamówienia: eda9c5b0-b2c2-11ee-896b-cb253fa9f7e3
@AS_BlueDragonfly sprawdzimy to, ale czy możesz przesłać mi zrzut swojego ekranu z tym komunikatem?
@AS_BlueDragonfly dziękuję, ale prześlij mi proszę zrzut całego ekranu, wraz z tym komunikatem i najlepiej widocznymi danymi, które uzupełniłaś. Nikt poza mną tych danych nie zobaczy, więc o to możesz być spokojna.
@AS_BlueDragonfly dziękuję, już to sprawdzamy. Jak tylko dostanę wieści co jest przyczyną tego błędu, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@AS_BlueDragonfly poproś kupującą o podanie numeru komórkowego, ponieaż z naszych danych wynika, że ten numer to telefon stacjonarny, dlatego system nie chce przepuścić tej paczki.