Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Znowu problem z etykietą, nie rozumiem tyłu specjalistów tyle kombinacji tyle zmian a problem z etykietami
@cabrio91, czy możesz opisać ten problem?
Klient kupił u mnie towar wybrał sposób dostawy Orlen ,Nie ma możliwości wydrukowania etykiety
@cabrio91, podasz numer tego zamówienia? Dlaczego nie ma możliwości wydrukowania etykiety? Czy widzi jakiś komunikat? Jeśli tak, przydatny byłby jego zrzut ekranu.
cd14b111-d5f2-11ec-a140-a72a394bff25
Klient kupił u mnie towar wybrał sposób dostawy Orlen ,Nie ma możliwości wydrukowania etykiety
@cabrio91, czy możesz podać resztę szczegółów, o które pytałam powyżej? Potrzebuję więcej informacji, aby to wyjaśnić. 🙂
Zrzut ekranu nie chce przejść, podałem nr. Zamówienia
@cabrio91, podeślesz zrzut ekranu na spolecznosc@allegro.pl? Zweryfikuję go.
Wysłałem
@cabrio91, niestety to wciąż za mało, aby zidentyfikować przyczynę problemu. Na zrzucie od Ciebie nie widać żadnego komunikatu o błędzie, a to, o czym mówisz, tzn. "Nie ma możliwości wydrukowania etykiety" jest zbyt ogólnikowe, aby powiedzieć coś więcej.
Ok to proszę mi powiedzieć jak mam wydrukować etykietę jak nie widzę napisu Nadaj Przesyłkę?
Dobra dzwonie do klienta i anuluje sprzedaż
@cabrio91, to, jak nadać przesyłkę, opisaliśmy w tym artykule.
Już rozmawiałem z klientem anuluję sprzedaż,
Pozmieniam na aukcjach ,jak mam mieć ciągle takie problemy to już lepiej ustawie tylko inpost