Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc, czy jest to wiadomość od Allegro czy zewnętrzne oszustwo wymuszające przelew środków:
Bezzwłocznie ureguluj cały swój rachunek. Jeśli nie otrzymamy wpłaty to Twoje zadłużenie zostanie przekazane firmie windykacyjnej Intrum [obsługa bieżąca: +48 717 339 836, e-mail: allegro.pl@grupaintrum.pl]
Gdzie można skontaktować się bezpośrednio z kimś z allegro, żeby dowiedzieć się za co jest wymagana kwota opłaty? Wystawiałam oferty, lecz opłaty miały być pobrane jeśli sprzedaż zostanie sfinalizowana, co się nie stało - nikt nie zakupił produktów. Bardzo proszę o pomoc. |
@Client:101697273 Cześć. 🙂 Na koncie, z którego piszesz, nie widzę żadnego zadłużenia. Spróbuj zalogować się na konto powiązane z adresem mejlowym, na który dostałaś tę wiadomość