Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po otrzymaniu złej recenzji od kupującego spadało moje Polecenia od kupujących, spadało też moje Zadowolenie kupujących. Oto, co mogę zrozumieć. Ale dostałem tylko jedną złą recenzję, ale wynik nadal spada i spadł do 80%. Nie wiem, gdzie odejmuje się punkty. To jest wyjaśnienie: Zakupy części Twoich klientów nie były udane. Większość sprzedających osiąga poziom co najmniej 98%. Nie zostawaj w tyle. Kliknij w znak zapytania i sprawdź, jak to zrobić.".
Stawka rekomendacji kupującego w Jakość mojej sprzedaży różni się od stawki rekomendacji w Otrzymane oceny. Czy to normalne? Nie rozumiem.
To samo dotyczy satysfakcji kupującego.
Chyba chodzi o zakres wyliczania dla 30 dni wstecz.
Przykładowo komentarze na ogólnym info o danym użytkowniku wylicza dla wystawionych rok wstecz.
Na bieżąco się to zmienia, zależnie czy łapie się więcej pozytywów, czy więcej negatywów.
@Bestmallever dokładanie tak jak wskazuje @cookie000.
W zakładce jakość sprzedaży są podane wyniki z 30 dni i tutaj polecenia to 80%, natomiast na stronie jest podany procent z ostatnich 12 miesięcy i on wynosi 93,3%.
Chcę wiedzieć, które przedmioty zostały odjęte od odliczonych przeze mnie 20%, aby wiedzieć, jak je zmodyfikować.
@Bestmallever już tłumaczę jak to wygląda. Są tam liczone oceny z ostatnich 30 dni. Ty w ciągu ostatnich 30 dni zdobyłeś 5 ocen - 4 pozytywne i1 negatywną - ta jedna negatywna to właśnie 20% Twoich ocen, dlatego w poleceniach kupujących uzyskałeś wynik 80% - tyle % kupujących dało Ci pozytywną ocenę.
Daj proszę znać czy teraz jest to dla Ciebie zrozumiałe?
Rozumiem, dziękuję.