Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedaż na allegro lokalnie nie doszła do skutku, tj. Kupujacy otworzył dyskusje, że dostał wadliwy towar, odesłał go, ja to przyjęłam, więc transakcja moim zdaniem jest anulowana, a dostalam do zapłacenia prowizję dla allegro, co z tym dalej zrobić?
Reklamacja a nie anulowana ale możesz pisać o zwrot prowizji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@oliweczka1 Na lokalnie co do zasady opłata za sprzedaż jest bezzwrotna.
Możesz spróbować napisać przez formularz kontaktowy ale jeśli była to reklamacja a nie odstąpienie od umowy to może być ciężko.
Technicznie rzecz biorąc transakcja nie została „anulowana” tylko kupujący złożył reklamację która jak rozumiem została uznana.
W dyskusji z kupującym ja nie uznałam, że to jest reklamacja, ponieważ on twierdził, że na ekranie telefonu jest rysa, gdy odesłał telefon okazało się, że jest rysa na folii zabezpieczającej, ale uznałam, że niepotzrebny mi kłopot w postaci kupującego, który upiera się przy swoim.