Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam problem z wysłaniem zamówienia. Klientka wybrała sposób płatności BLIKiem jednak miała problemy z realizacją płatności i poprosiła o podanie nr konta do przelewu tradycyjnego.
Niestety teraz nie mogę wysłać przesyłki, ponieważ jej status to "płatność rozpoczęta".
Co mogę teraz zrobić aby sfinalizować transakcję?
skleppapiernicz
Teraz
1. zapłącisz za przesylkę Ty
2. Poproś klientkę o dopłatę
3. Poproś klientkę o anulowanie zakupu, zwróć kasę i niech kupi ponownie z platnością przez AF jak nakazuje regulamin ,,smart ,,
@skleppapierniczy Cześć. Klientka w zakładce Kupione powinna ponowić płatność (wybrać formę dostawy i metodę płatności). Lista z widoczną opcją [ponów płatność] pojawi się po kliknięciu w ikonę przedstawiającą trzy poziome kropki przy ofercie.
ko_alka tak ☀️, masz rację w systemie figuruje jako nie opłacona i można ponowić .skleppapiernicz
@skleppapierniczy Klient ma prawo płacić zwykłym przelewem, poza Allegro, jednak koszt wysyłki w takiej sytuacji może być wyższy, ponieważ nie nadasz paczki przez Allegro, tylko tradycyjnie. Jeśli to Smart, nie będzie "darmowej" dostawy. Możesz poprosić o dopłatę lub sam poniesiesz koszty dostawy. Kupujący może też anulować zakup, Ty oddasz pieniądze na konto, a on ponownie kupi płacąc przez Allegro, ale to spory kłopot, więc możesz otrzymać negatywną ocenę.
W ofertach jasno jest opisane jakie formy płatności sprzedawca akceptuje , jeśli to nabywcy nie odpowiada może szukać takiej oferty ,która będzie dla niego właściwa .
W tym przypadku autor wątku zaakceptował zwykły przelew podając numer konta do wpłaty .
Błąd fatalny błąd .
skleppapiernicz
Tak, tak, koniecznie płaćcie przez pośrednika. Jemu najbardziej na tym zależy.
a co nas to ? ... ostatecznie za wszystko płaci klient 😁
Moim zdaniem, pogadaj z kupującym i poproś o dopłatę, jeżeli nie wyrazi zgody to zrób tak jak proponuje @mdrogeria
@LEW433 Cenna porada, warta punktu i rozwiązania 😄