Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Nadałem paczkę DHL, klient jej nie odebrał. Teraz paczka wraca na inny adres niż był podjazd i niż była nadana. Nie mogę tej paczki przekierować. Dodatkowo kurier w statusach kłamie i choć paczka nie była płatna to ustawia status "brak gotówki". Co w takiej sytuacji zrobić? Numer paczki z allegro to "AD0102BUP7"
@Hodcom Konsultuję Twoją sprawę.
Dziękuje, w takim wypadku czekam na informację czy mogę coś z tym zrobić
@N_Nitka28 Czy udało się czegoś dowiedzieć?
To nie jest to przesyłka DHL eCommerce, ani DHL Expres, tylko Allegro Delivery. Allegro Delivery to osobny przewoźnik, nawet jak fizycznie przesyłki obsługuje inny przewoźnik.
Wszelkie reklamacje składasz do Allegro, jako formalnego przewoźnika.
Reklamacja swoją drogą ja dodatkowo chciałbym tą paczkę z allegro delivery przekierować na inny adres(adres nadania i odbioru paczki). Gdyż w innym miejscu mam magazyn z którego paczka wyszła a na inny adres paczka wraca. Wraca na adres z etykiety(prowadzenia działalności nie magazynu) co wydaje mi się błędne. Ale mogę się mylić i to jest powszechna strategia DHL.
@Hodcom jeszcze nie otrzymaliśmy informacji od przewoźnika w tej sprawie.
Damy znać, gdy tylko dostaniemy info.