Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , mam firme z dwoma kontami na Allegro i wysyłając paczke z jedngo z nich poczta nie przyjęła paczki bo nie miała jej w systemie.Czy trzeba sporządzić jakieś idywidualne umowy z pocztą zeby poczta miała w systemie oba konta mojej firmy?
@Magshop-pl podaj proszę numer tego zamówienia oraz napisz jak nadajesz przesyłki, w Wysyłam z Allegro?
nr: 14363636239 to jest numer zamówienia
@Magshop-pl to nie jest numer zamówienia, tylko numer oferty 🙂
Sprawdziłam zamówienia dla tej oferty, ale wszystkie są odebrane, a w doręczeniu jest tylko takie z InPost, a nie z Poczty Polskiej.
Ojej przepraszam ,to jest numer zamowienia:
b8b4eb60-8c79-11ee-a57a-df0f71ab62aa
@Magshop-pl sprawdź proszę ponownie ten numer, bo to zamówienie jest nadane metodą Allegro Paczkomaty InPost, a nie Pocztą Polską.
Przepraszam ,miałam błędene informacje.
Już podaje właściwe:
7ad50e50-8d74-11ee-bb4c-d7c9db652f69
@Magshop-pl dziękuję, to musiał być jakiś błąd po stronie Poczty. W naszym systemie paczka jest poprawnie nadana, a numer tej przesyłki to: 00659007730589732377.
Dziękuje bardzo za odpowiedz.Mam jeszcze jedno pytanie...Da sie to teraz jakoś anulować?Bo zostało to teraz wysłane InPostem z własego konta poza Allegro
@Magshop-pl Jeśli nie nadasz tej paczki, to nie zostaniesz za nią obciążony, więc nie musisz tego robić, ale możesz anulować tę przesyłkę w Wysyłam z Allegro wchodząc w Zamówienia -> Szczegóły zamówienia -> Przesyłka -> Anuluj.
Paczka była wysłana z Allegro
@Magshop-pl z Wysyłam z Allegro? Nawet w takim przypadku potrzebuję numer zamówienia, aby to wyjaśnić.