Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
mam problem ...
Mianowicie klientka zamówiła u mnie towar za pobraniem , okazało się że w punkcie kurierskim nie dali pobrania (250zł) klientka najpierw zaczeła wymyślać że ma daleko że musze jej wysłać towar kolejny a za ten zapłaci , a teraz pisze że ona chce dostać fakture lub parogon i wtedy dopiero zapłaci , ustawione mam że nie wystawiam faktur i że konto mam prywatne a nie firmowe , ale ona i tak żada chociaż paragonu. Co mam w takiej sytuacji zrobić ??
Dobrze, że nie żąda gwiazdki z nieba. Wyślij jej wezwanie do zapłaty i napisz, że w przypadku braku wpłaty zgłosisz sprawę na policję.
hehe !
@xyz96 dziękuje za poprawe humoru 🙂
czyli rozumiem że mam racje że żadnego paragonu ode mnie nie może żądać jako od osoby prywatnej.
Nie może. Jeśli chce dowód zakupu, to może sobie zrobić wydruk aukcji i dołączyć to niego potwierdzenie wpłaty, jeśli już zapłaci.
@ULA__83, nie może, no bo jak? Wydrukujesz jej lewy dokument fiskalny (a potem ona zapłaci podatek od tego, bo takie kary fiskalne płaci klient)? 😄
Jeśli dobrze rozumiem zleciłeś pobranie , a firma kurierska nie wykonala usługi -pobranie - ??
@mdrogeria Dokładnie tak , ja naprawde rozumiem takie pomyłki w punktach , i wiem że dla nich to nie problem bo złaszają jako ,, bezpodstawne wzbogacenie się,, ale znam ich prywatnie i chciałam rozwiązać temat bez problemów.
@pinsplash też o tym myślałam , ale nie wiedziałam czy to ma sens , nie chce problemu dla punktu a chce kase od kobiety co ma towar :D.
Jeśli masz potwierdzenie od kuriera o zleceniu pobrania to nie patrz na nic tylko składaj reklamację .
Prowadze DPD Pickup i wiem jak to jest w praktyce
Teoretycznie klient-nadawca podpisuje protokol nadania paczki i ma obowiazek sprawdzenia wszystkich danych, tak wiec tutaj ewidentnie Twoje przeoczenie, a nie punkty kurierskiego.
Gdy ruch jest ogromny o pomylke nie jest trudno - mi sie rowniez zdarzaja. Rzecz jasna staram sie zawsze przyjac wine na klate - zwlaszcza jesli to staly klient i wiem, ze ja zawinilem.
Jedna rzecz mianowicie mi sie nie zgadza - jesli nadajesz paczki regularnie jestes obeznany w ich cenach.. wiesz rowniez, ze paczka pobraniowa jest drozsza od zwyklej oraz nalezy podac nr konta... tak wiec moim zdaniem wina bardziej lezy po Twojej stronie niz punktu kurierskiego (kazdy rzecz jasna moze sie pomylic). Druga sprawa - wysylajac paczek za pobraniem powiniennes podac rowniez kwote pobrania - wiec pracownik punktu powinien sie zorientowac, ze to paczka pobraniowa.
Co do bledu w sytuacji, gdy paczka jest nadana jako pobraniowa a doreczona jako zwykla. Kurierzy kazdego dnia sie rozliczaja ze swoich pobran - gdyby kurier zapomnial pobrac pieniadze z automatu zostalby ociazony kwota pobrania, a Ty bys dostal kase