Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Pan M. kupił u mnie przedmiot, który wysłałam i został odebrany na podany przez niego w aukcji adres. Teraz Pan M. twierdzi że to nie jest jego adres i że towaru który został odebrany nie otrzymał. Założył mi spór który nie został jeszcze rozstrzygnięty ponieważ nie zgadzam się z moją winą skoro wysłany towar został na podany przez niego adres tymbardziej że został odebrany. Co w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za pomoc, ponieważ nie czuje się w tej sytuacji winna skoro spełniam wszystkie wymagania.
poczta paczkomat kurier?
Nic nie zrobisz, jeśli klient się uprze. W dyskusji możesz co najwyżej zamieścić printcsreen zakładki zamówienia panelu administracyjnego i ewentualnie kopię listu przewozowego w pdf, dodać adnotację, że zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z dyspozycją klienta. Ewentualnie możesz też złożyć reklamację do InPost, być może klient nie otrzymał zamówienia, a doszło do błędu "operacyjnego" - będziesz mieć jasność gdy otrzymasz odpowiedź na reklamację.