Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zadzwoń czasem tak się dzieje. +48 722 444 000 +48 746 600 000
@MusicTimeJM To zależy gdzie sprawdzasz status. W aplikacji InPost będzie status "Umieszczona w Paczkomacie" natomiast w Allegro pokaże paczkę dopiero po wyjęciu paczki przez kuriera.
To taka nowa świecka tradycja, ma coś tam ulepszyć albo pogorszyć... ??
Witam. Sprawdzam w aplikacji inpost,po włożeniu paczki nadal widnieje status -do nadania przez Paczkomat
Więc trzeba zapytać specjalistów: @InPost
Paczka włożona, ale nie zmienił się status na "umieszczona w paczkomacie"
Bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z naszym BOK za pośrednictwem dostępnych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Konsultant zweryfikuje wówczas sytuację i podejmie odpowiednie działania w sprawie.
Po kontakcie Z BOK mija 96 h roboczych i paczkomat nie jest przeszukany do dnia dzisiejszego. Pomimo iż zostałem poinformowany, że zostanie to wykonane w ciągu 48 h. Cóż to za specjaliści -eksperci ? Klient czeka cały czas na paczkę