anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka została nadana w paczkomacie inpostu ale nie ma statusu, że została nadana. Jaka przyczyna?

MusicTimeJM
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Zadzwoń czasem tak się dzieje.  +48 722 444 000 +48 746 600 000

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@MusicTimeJM  To zależy gdzie sprawdzasz status.  W aplikacji InPost będzie status "Umieszczona w Paczkomacie"  natomiast  w Allegro  pokaże paczkę dopiero po wyjęciu paczki przez kuriera.

To taka nowa świecka tradycja,  ma coś tam ulepszyć albo pogorszyć... ??

oznacz moderatorów

MusicTimeJM
#7 Wielbiciel#

Witam. Sprawdzam w aplikacji inpost,po włożeniu paczki nadal widnieje status -do nadania przez Paczkomat

 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Więc trzeba zapytać specjalistów: @InPost 

oznacz moderatorów

MusicTimeJM
#7 Wielbiciel#

Paczka włożona, ale nie zmienił się status na "umieszczona w paczkomacie"

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@MusicTimeJM 

Bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z naszym BOK za pośrednictwem dostępnych kanałów:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.

Konsultant zweryfikuje wówczas sytuację i podejmie odpowiednie działania w sprawie.

oznacz moderatorów

MusicTimeJM
#7 Wielbiciel#

Po kontakcie Z BOK mija 96 h roboczych i paczkomat nie jest przeszukany do dnia dzisiejszego. Pomimo iż zostałem poinformowany, że zostanie to wykonane w ciągu 48 h. Cóż to za specjaliści -eksperci ? Klient czeka cały czas na paczkę 

oznacz moderatorów