Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę wysłać paczki przez Allegro Paczkomaty InPost. nie zeskanowany przez etykietę, który został wykonany w Allegro
Paczkomat odczytał etykietę jako błędną
@Babyhoodua Cześć. Jaki komunikat o błędzie się pojawił i którego zamówienia dotyczy to zgłoszenie? Podaj mi proszę numer zamówienia.
Czy próbowałeś dzwonić na infolinię InPost przy Paczkomacie? Być może była jakaś awaria maszyny. Numery: 722 444 000, 746 600 000
Próbowałem różnych Paczkomacie
Wytwórnię założyłem w Allegro. czy to błąd allegro?
@Babyhoodua Podaj mi proszę komunikat błędu i numer zamówienia.
82658191-df79-11ec-88ea-fddc8dcb687a
Nie skopiowałem posta. było napisane: paczka nie może zostać przyjęta
@Babyhoodua Etykietę generowałeś przez narzędzie Wysyłam z Allegro czy Managera Paczek InPost?
Wysyłam z Allegro
@Babyhoodua Jako sposób nadania tej paczki wybrałeś odbiór przez kuriera. Żeby nadać paczkę w Paczkomacie, musisz zaznaczyć opcję "Dostarczę przesyłkę do Paczkomatu".
Opcja "Bez podjazdu kuriera" oznacza, że można zamówić podjazd później (ale nie trzeba) lub można nadać w oddziale InPost.
Na pewno wybrałem „Dostarczę maszkę do Paczkomatu”. Etykieta nie została wygenerowana od razu, mogła wystąpić awaria.
Powiedz mi, co mam teraz zrobić? Czy mogę anulować etykietę i utworzyć inną?
@Babyhoodua Tak, anuluj etykietę i utwórz nową.
Przejdź do zakładki Zamówienia, następnie do Szczegółów zamówienia i usuń przesyłkę (to będzie skutkowało anulowaniem etykiety).
Dziękuję za odpowiedź!