anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pakiet powitalny - Etap 2 kiedy się rozpocznie?

Idź do rozwiązania
ario872
#10 Popularyzator#

Witam,

wczoraj na moim koncie skończył się pakiet powitalny - etap 1. Dziś powinien rozpocząć się etap 2 jednak w centrum zniżek nic się nie pokazuje. Czy ktoś miał też takie problemy? Dodam, że spełniłem wszystkie wymogi, aby dołączyć do kolejnego etapu.

pozdrawiam

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
ario872
#10 Popularyzator#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  mógłby ktoś pomóc?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

W regulaminie, jak się nie mylę jest napisane że automatyczne, jeżeli oczywiście spełniasz warunki: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
ario872
#10 Popularyzator#

Warunki spełniłem na pewno. Teraz patrzę że mogę kupić abonament profesjonalny za 40zł, ale niestety policzyło mi przed chwilą 25zł prowizji za zamówienie warte 100zł... Dobrze by było jakby moderacja wyjaśniła o co tutaj chodzi. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@ario872, konsultuję tę sprawę. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 🙂 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
ario872
#10 Popularyzator#

Ok, czekam

oznacz moderatorów
ario872
#10 Popularyzator#

@mr_oma

Czy coś wiadomo w mojej sprawie?

 

oznacz moderatorów
ario872
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@ario872, pakiety i zniżki zostaną uruchomione najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych od rozpoczęcia miesiąca trzeciego. 🙂
 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów