Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Mam taką sytuację. Klient zakupił przedmiot. "Zapłacił" ale u mnie było widoczne że płatność niedokończona. Zgłosiłam klientowi. Klient wycofał płatność poczekał aż pieniądze pojawia się z powrotem na jego koncie. Mówił że płacił drugi ale otrzymał zwrot pieniędzy na konto. Co może być powodem takiego stanu rzeczy? Przedmiotu już nie mam wystawionego, a klient uważa że nie może za to zapłacić. Czy może ja mam coś nie tak w ustawieniach? A może klient robi jakiś błąd przy płatności?
Pozdrawiam i czekam na jakieś podpowiedzi
Powodów może być wiele. Niech zapłaci normalnie, bezpośrednio na Twoje konto. Płatności przez Allegro nie są obowiązkowe i nie jest to jedyna dozwolona forma zapłaty. Chyba, że już nie chce płacić i nie chce tego towaru.