Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Weryfikacja konta nie działa? Zrobiłam przelew, wysłałam skany dowodu i minęło już 10 dni, a dalej widzę: "Wypłata środków jest niemożliwa. Rachunek nie został jeszcze zweryfikowany przez żadnego z operatorów płatności. Poczekaj na akceptację przez operatorów płatności."
Czy powinnam dzwonić na infolinię do operatorów płatności i domagać się szybszych działań? Co na to UOKiK? Przecież wpływa to źle na reputację całego serwisu. 10 minut trwa weryfikacja człowieka w BIK, przelewy z banku do banku przechodzą najdłużej w 2-3 dni, przelewy operatorów, którzy maja konta we wszystkich bankach są widoczne w sekundach, a weryfikacja mojego konta trwa ponad 10 dni?
@hurt365pl poprosiłam już zespół o sprawdzenie statusu Twojej weryfikacji, więc jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
@hurt365pl sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, bo wysłaliśmy do Ciebie wiadomość mailową w sprawie weryfikacji Twojego konta.