anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PayU i Przelewy 24 nie działa?

hurt365pl
#1 Nowicjusz#

Weryfikacja konta nie działa? Zrobiłam przelew, wysłałam skany dowodu i minęło już 10 dni, a dalej widzę: "Wypłata środków jest niemożliwa. Rachunek nie został jeszcze zweryfikowany przez żadnego z operatorów płatności. Poczekaj na akceptację przez operatorów płatności."

Czy powinnam dzwonić na infolinię do operatorów płatności i domagać się szybszych działań? Co na to UOKiK? Przecież wpływa to źle na reputację całego serwisu. 10 minut trwa weryfikacja człowieka w BIK, przelewy z banku do banku przechodzą najdłużej w 2-3 dni, przelewy operatorów, którzy maja konta we wszystkich bankach są widoczne w sekundach, a weryfikacja mojego konta trwa ponad 10 dni?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@hurt365pl poprosiłam już zespół o sprawdzenie statusu Twojej weryfikacji, więc jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@hurt365pl sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, bo wysłaliśmy do Ciebie wiadomość mailową w sprawie weryfikacji Twojego konta. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów