Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
wysłaliśmy do DPD reklamacje przesyłek, które zostały zniszczone podczas transportu i otrzymaliśmy odpowiedz o treści pod spodem:
Szanowni Państwo,
W związku ze zgłoszeniem dotyczącym przesyłki o ww. numerze, działając w imieniu DPD Polska, niniejszym wzywam Państwa do przekazania informacji/dokumentów niezbędnych do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji tj.:
Proszę o usunięcie braków reklamacji poprzez przekazanie ww. informacji/dokumentów w terminie 14 dni od dnia doręczenia Państwu niniejszego wezwania:
DPD Polska Sp. z o.o.
Dział Reklamacji
02-274 Warszawa lub
Proszę aby nazwa załączników nie zawierała żadnych znaków specjalnych oraz polskich liter (ukośnik, spacja, podkreślnik itp. ą, ó, ł, ś, ć).
Nieuzupełnienie braków reklamacji w wyznaczonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.
W jaki sposób możemy uzyskać dokumenty o które nas prosi DPD?Pełnomocnictwo pobierzesz w zakładce Ustawienia dostawy na Twoim koncie Allegro. Wystarczy, że na dole strony klikniesz [pobierz pełnomocnictwo].