anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pismo od Altus RMS

Client:67283352
#7 Wielbiciel#

Dostawałem przez jakiś czas smsy ze jestem proszony o niezwłoczny kontakt pod numer 22 319 85 26. Kwota jaką sobie życzą to 638,90 zł. Sprawdziłem i żadnych zadłużeń nie pokazuje mi szczególnie gdy na allegro nie zamawiałem nic od ponad pół roku a rano otrzymałem pismo do przedsądowego wezwania do zapłaty.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:67283352, jest to związane z Dyskusją założoną przez kupującego 16.12.2020. Zaniedbałeś obowiązek udzielania odpowiedzi w Dyskusji (ostatnia Twoja odpowiedź pochodzi z 12.01.2021 i dopiero później z 09.02.2021) oraz nie zwróciłeś kupującemu środków za niezrealizowany zakup. W związku z tym zaakceptowaliśmy wniosek kupującego o rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących.

W Dyskusji informowaliśmy Cię, gdzie znajdują się środki od kupującego za towar, który sprzedałeś. Chcieliśmy pomóc Ci je zwrócić, natomiast nie mogliśmy tego zrobić, ponieważ nie udzielałeś się w Dyskusji.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:67283352
#7 Wielbiciel#

nigdzie nie widziałem tych dyskusji wcześniej i nie miałem pojęcia o tym ponieważ ogłoszenie usunąłem już dawno temu i dopiero w dniu dzisiejszym otrzymałem informacje.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:67283352 18.01.2021 r. w dyskusji otrzymałeś od nas wiadomość: "Pieniądze przesłane przez kupującego znajdują się na saldzie na koncie sprzedającego. Aby otrzymać te pieniądze, należy stworzyć konto do wypłat. Poniższy artykuł pomocy powinien pomóc https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...

Twoje środki wciąż są na saldzie w Allegro Finanse, więc w tej sytuacji najlepiej będzie jak spłacisz swoje zadłużenie na kwotę podaną w wezwaniu, a następnie wypłacisz środki na swoje konto bankowe (zgodnie z instrukcją z linka powyżej).

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:67283352
#7 Wielbiciel#

A co ja teraz mam zrobić skoro do transakcji nie doszło bo nie otrzymałem wtedy ani pieniędzy ani przedmiotu tez nie wysłałem? Tak jakby tego po prostu nie było?

oznacz moderatorów