Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Próbowałam wczoraj połączyć swoje konto z Managarem paczek inpost, ale niestety nie byłam w stanie tego zrobić - ciągle chciał „ponownie nawiązywać połączenie z kontem.” Znalazłam tu na forum instrukcję, żeby usunąć powiązanie inpostu na stronie allegro i potem spróbować jeszcze raz. Tak też zrobiłam i teraz inpost nie może znaleźć tokenu… Powinnam była już wczoraj nadać paczki, co mogę zrobić aby jak najszybciej połączyć te konta?
@Martka121 daj znać, czy próbowałaś powiązać konto w/g tej instrukcji. Aby dokończyć to powiązanie kont proszę przejdź do Managera: do zakładki Allegro -> Import Allegro Inpost . Tutaj, gdy będziesz klikać na opcję "powiąż" powinna się otworzyć zakładka w Allegro, gdzie trzeba dokończyć powiązanie kont. Jeśli nie stanie się to automatycznie, w pasku adresowym powinna pojawić się informacja o zablokowanym oknie Pop-up. Trzeba je zaakceptować, tak aby otworzyło się Allegro. Kiedy w Allegro pojawi się komunikat "Udało się" powiązanie zakończy się, a zamówienia z Allegro będzie można nadać przez Managera: https://manager.paczkomaty.pl/auth/login