anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Po 2 miesiącach od wysłania towaru klient twierdzi że nic nie dostał i żąda zwrotu pieniędzy. POMOCY

br-decor
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie i bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z najprawdopodobniej próbą wyłudzenia. 

W dniu 7.11.2020 (piątek) klientka zakupiła u mnie towar o wartości 300 zł  (zestaw lampionów) za który dokonała zaraz zapłaty. Zgodnie z informacją na mojej stronie towar został do niej wysłany w kolejnym dniu roboczym tj. 09.11.2020 (poniedziałek) na stronie przewoźnika widnieje informacja że towar został dostarczony do klientki w kolejnym dniu roboczym tj. wtorek o godz. 14:37 . Z informacji jakie uzyskałam w Inpost odbiór pokwitowała osoba o właśnie tym nazwisku jaki ma kupujący. 

Po czym po ponad 2 miesiącach rozpoczyna kupująca dyskusję że " to jakaś kpina żeby tak długo czekać na towar itp..) Sprawdzam wszystko i odpowiadam że u mnie wszystko zrobione jest zgodnie z ofertą, towar wysłany, przez klienta odebrany. Ponadto w dniu wysyłki został wprowadzony do systemu nr listu przewozowego i klientka cały czas miała możliwość monitorowania przesyłki. Z tym że po 45 dniach inspost kasuje monitorowanie przesyłki, czyści. Przesłałam jej skrin mojej strony z systemu do wysyłki Inpost gdzie ewidentnie jest informacja że klient towar odebrał. 

Jednak klientka cały czas twierdzi że nic nie otrzymała. 

Tłumaczę jej że może ktoś z bliskich lub współpracowników odebrał przesyłkę (nadmienić musze że adres odbioru był na Pocztę Polską punkt Szczecin z czego wniosek że tak pracuje i tam chciała odebrać paczkę) ale nic z tego twierdzi że pytała i nic nie wiedzą. 

Poradziłam jej uprzejmie że to jest sprawa miedzy nią a Inpostem że powinna złożyć reklamację do Inpost o zaginięciu przesyłki, twierdzi że to zrobiła i myślałam że czeka na odpowiedż z Inpost po czym wczoraj złożyła wniosek na allegro o wypłatę rekompensaty złożył do nas wniosek o rekompensatę z  Programu Ochrony Kupujących i twierdzi że nie otrzymał  towaru lub otrzymał przedmiot niezgodny z opisem oferty. Zgłoszenie dotyczy zamówienia z dnia 07.11.2020 11:51. 

Prosze o pomoc co ja mam z tym zrobić , allegro starszy że zablokuje mi konto jak tego z klientką nie wyjaśnię , a klientka właśnie mi dzisiaj napisała swoje konto do wpłaty i że odda sprawę na policję jeżeli jej nie oddam pieniędzy , totalne zastraszenie. 

Ja uważam że to jest ewidentne wyłudzenie, chociaż na początku cały czas próbowałam jej pomóc i ją zrozumieć .

Dziękuję za odpowiedź i pomoc 

 

oznacz moderatorów
46 ODPOWIEDZI 46

xyz96
#21 Demiurg#

No właśnie, tak to jest na Allegro. Musisz udowodnić klientce, że otrzymała towar, że doszło do wydania rzeczy. Same zapewnienia przewoźnika to za mało. Jest podpis? To trzeba jej pokazać ten podpis. To samo nazwisko? A może to nie ona podpisała?

Teraz, gdy otrzyma rekompensatę z POK Allegro może (nie musi) żądać od ciebie zwrotu kosztów, może też zablokować Twoje konto.

Odsyłaniem jej z reklamacją do InPost pogarszasz swoją sytuację, za przesyłkę do czasu jej otrzymania przez kupującego odpowiada sprzedawca i jemu należy reklamację składać.

oznacz moderatorów

br-decor
#8 Zapaleniec#

Sama tez złożyłam reklamację do Inpost jako sprzedawca, o zaginięciu przesyłki. Ale też nie otrzymałam jeszcze żadnej odpowiedzi. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96 @akcesoria-net-pl @aragil Oczywiście to Sprzedający powinien złożyć reklamację, choć na moje oko sprawa śmierdzi bo nikt nie "przypomina" sobie o nieotrzymaniu przesyłki po 90 dniach.

natomiast moje pytanie jest inne : Ile lat ma kupujacy na założenie sprzedającemu takiej sprawy? Tzn "od 6 lat czekam na przesyłkę..." - możliwe? 🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

br-decor
#8 Zapaleniec#

No właśnie dlatego jestem taka zła na to wszystko, przez 2 miesiące nie postarała się żeby wejść na śledzenie przesyłki i zobaczyć gdzie jest?  a potem pisze do mnie zaczynając od "to jakaś kpina.... "

oznacz moderatorów

br-decor
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuje wszystkim za zaangażowanie i pomoc. Pozwolili mi Państwo zrozumieć pewne sprawy i podjęłam dzięki temu mam nadzieje słuszne kroki. Pozdrawiam serdecznie.  

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@br-decor Jak już spraw się wyjaśni, wróć tu i napisz jak to się skończyło.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

A jakim kurierem wysłałeś?

oznacz moderatorów

br-decor
#8 Zapaleniec#

Inpostem

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@br-decor To nie jest sprawa między klientką a Inpostem. To Ty składasz reklamację.

Zażądaj od inpostu dowodu dostarczenia przesyłki. Z takim dowodem (wiarygodnym) możesz zgłosić sprawę na policję. 

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

Złóż reklamacji u przewoźnika , poinformuj  allegro oraz kupującego o tym ze czekasz na rozpatrzenie reklamacji przez przewoźnika.

Jednocześnie  zgłoś sprawę na policje o czym tez poinformuj   allegro oraz kupującego.

 

https://ereklamacje.poczta-polska.pl/#/

https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

 

oznacz moderatorów

br-decor
#8 Zapaleniec#

Reklamacja z mojej strony do inpost była złożona 15.01. czyli teoretycznie mają czas do 14.01. na odpowiedź tj. 30 dni 

W jaki sposób mam poinformować o tym allegro? gdzie ? jaki link? 

Dziękuję za odpowiedź 

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

br-decor Informujesz  tam gdzie  allegro starszy cię że zablokuje  konto,

albo tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a15a9f5c-9576-484c-8ee8-1afcccca117c

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Możesz spróbować wyjaśnić klientce że starasz się wyjaśnić sprawę niech poczeka do wyjaśnienia, albo jeżeli nie chce czekać to oddaj pieniądze. Ale tak czy siak musisz zgłosić zawiadomienie na policję o przywłaszczenie rzeczy. I pozostaje Ci walka o sprawiedliwość  w samotności.

oznacz moderatorów

br-decor
#8 Zapaleniec#

Cały czas byłam i jestem w kontakcie z klientką, reklamacja z mojej strony do inpost była złożona 15.01. czyli teoretycznie mają czas do 14.01. na odpowiedź tj. 30 dni 

Z tego tylko wynika że sprzedający jest zawsze na przegranej pozycji. 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

@br-decorJak otrzyma rekompensatę, All zażąda od ciebie uregulowania zwrotu, mogą Ci także zablokować konto. Rozwiąż problem.

oznacz moderatorów

br-decor
#8 Zapaleniec#

Dziękuję 

Jeżeli teraz wpłacę na konto klienta zwrot za ten towar w celu rozwiązania problemu to jak mam p tym poinformować allegro ?

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@br-decor Oddaj pieniądze, napisz o tym w Dyskusji. Możesz też tam dodać potwierdzenie zwrotu wpłaty. To rozwiąże Twój problem. Jeśli uzyskasz odszkodowanie z InPost wyjedziesz na czysto.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96 A jeśli okaże się, że kupująca jednak odebrała?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

br-decor
#8 Zapaleniec#

Napisałam właśnie do kupującej że zbyt pochopnie podjęła kroki wysyłając wniosek do  pok nie czekając na odpowiedź z inpost, ponadto zwróciłam jej wpłatę i przesłałam dowód wpłaty (wszystko w dyskusji), dodałam jeszcze że jestem zmuszona skierować sprawę na policję aby dochodzić sprawiedliwości i przede wszystkim prawdy. 

To ta Pani mi odpisała że może jeszcze poczekajmy na odpowiedź z inpost i że jednak by mi chciała zwrócić te pieniądze spowrotem !!!!!!!!!!!!!

oznacz moderatorów