Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam zauważyłam ze została mi pobrana opłata prowizja za anulowaną sprzedaż przez kupującego czy wam też tak pobierają kasę
A wystąpiłeś o zwrot prowizji 🙂 samo anulowanie nic nie daje 😞
ja nie anulowałam tylko kupujący
to poproszę opodpowiedż co mam mowić kupującym jak znow mi taki numer wytną
to jak wystąpić o zwrot prowizji
jak wystąpić proszę bardzo
Co masz mówić, że jest zakup i trzeba się z niego wywiązać 😉 Firmą nie jesteś bo byś wiedział co robić, więc jako prywatna poczekaj 7 dni i na nowo wystaw lub do sądu sprawa 😉
Kupujący nie może anulować zakupu 😄 a skasowanie w panelu nic nie zmienia, umowa jest ważna 🙂
ale w aplikacji mam to zamówienie w zakładce nieopłacone i jak w to wejdę to płatność anulowana widnieje
po prostu klient kupił i nie opłacił 😄 ale zakup zrobiony 😄
to proszę mi powiedzieć co mam mówić jak niebedzie chciał opłacić
koledzy z osiedla pewnie wiedzą co robić, kiedy ktoś nie płaci za towar 😄 😄
pierwszy raz z czymś takim się spotkałam chciała bym się od tego ustrzec . Czyli jak trafię na takiego delikwenta który niebedzie chciał wpłacić pieniędzy za zamówiony przedmiot powinien mi zwrócić koszty prowizji na prywatne konto lub sprawa w sądzie
Czyli jak trafię na takiego delikwenta który niebedzie chciał wpłacić pieniędzy za zamówiony przedmiot powinien mi zwrócić koszty prowizji na prywatne konto lub sprawa w sądzie
teoretycznie tak powinno być, ale to byś musiała co tydzień zakładać sprawy 😄
poprostu allegro ci prowizję zwróci, skoro nie zapłacił, a ty wystawisz ponownie 🙂
nic nie zrobisz więcej, chyba że naprawdę ci się chce wymusić opłaty 🙂
jeśli nie chcesz drugi raz tego samego kupującego to <siup> na CL 😄
@bocian35 podesłałem link wystarczy go przeczytać, to Ci da obraz co robić 🙂
Jeśli sprzedasz przedmiot, ale transakcja nie dojdzie do skutku, możesz ubiegać się o zwrot naliczonej prowizji. Masz na to 45 dni od zawarcia transakcji. Rabat transakcyjny otrzymasz w określonych przypadkach.
Jak się ustrzec, nie wystawiać nic na sprzedaż 😄
dzięki za pomoc
super dziękuje za pomoc życzę dużo zdrowia pozdrawiam
Allegro nagminnie odrzuca wnioski o zwrot prowizji jak i pobiera prowizję od anulowanej sprzedaży. Utrudnia odwołanie się, nie przyjmuje załączników (np . PDF'a z banku o wykonanym przelewie zwrotnym do klienta). Wymusza dodatkowe potwierdzenie od nabywcy o odstąpieniu od umowy, co nie ma żadnego umocowania w przepisach prawa, a jeśli kupujący zignoruje wiadomość (bo przecież nie ma żadnego obowiązku jej przeczytania, a co dopiero potwierdzenia bądź zanegowania), to Allegro odrzuca bez pytania wniosek sprzedawcy o zwrot niesłusznie pobranej prowizji.
Sprawa nadaje się do nagłośnienia co najmniej do gazety czy jakiegoś portalu o tematyce biznes/IT. No ale niestety tak to się nadużywa pozycji monopolisty...
Od razu podpowiem, że może się Pani przyzwyczaić do takich praktyk...
Pani
nie paniuj, to nie urząd 🙂
w całej reszcie to rację masz! 😮
ale pamiętaj, to ty trzymasz kasę i od ciebie zależy czy allegro ją dostanie w prowizji,
bo skoro odmówisz, a masz prawo, to w sądzie przyznają ci rację i raz, że prowizji nie zapłacisz, to dostaniesz odszkodowanie takie, że odechce im się takich praktyk 🙂