anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pobranie w paczkomacie a pusta skrzynka.

Maniek_best
#1 Nowicjusz#

Czy Ktoś miał taka sytuacje? Otrzymałem powiadomienie o odebraniu paczki w paczkomacie. Zapłaciłem 700zł pobrania otwieram skrzynke a tam pusto. Dzwonię na infolinię z reklamacją, gdzie zostałem poinformowany, że z powodu złego nadania przez nadawcę paczka została zablokowana w sortowni i wróci do nadawcy. Nadawca włożył dwie paczki spięte z sobą na których umieścił dwie etykiety z tą samą etykietą. Inpost nie zablokuje środków przesłanych do nadawcy, ale zwrócił paczkę. W rezultacie nadawca będzie miał paczkę i pieniądzę. Mi kazano składać reklamacje o zwrot środków prawdopodobnie z ubezpieczenia. Reklamacja nastąpi po 14 dniach. Pod warunkiem że ją zaakceptują.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Maniek_best pisz do sprzedawcy. Najlepiej jakbyś otrzymał takie informację o zwrocie od przewoźnika na piśmie.

Trochę dziwna sprawa czemu mogłeś odebrać paczkę jak paczka została zawrócona do nadawcy.

Co pokazuje śledzenie paczki?

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Ja bym najpierw napisała do sprzedającego. Oni tą kasę przecież tak w ciągu 5-6 dni powinni przekazać skoro pobrali. 

Co do spiętych paczek to to nie koniecznie wina sprzedawcy. W grudniu Inpost mi zwrócił paczkę jako nieodebraną (była 6 min w paczkomacie). Gdy ją wyjęłam to była sklejona z moją drugą paczką (obie koperty bąbelkowe). Etykieta też była tylko jedna. Tego samego dnia zadzwonił klient od tej drugiej koperty- dostał na mojej etykiecie pudełko z butelkami dla niemowląt. Ja nawet takich nie sprzedaję.

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@AnnaG-Antyki  zgadza się, czasem też mają zwiechy w systemie, ja niedawno wszedłem do managera i pokazał mi, że paczka jeszcze nie nadana, pomyślałem sobie, że pewnie przegapiłem, więc szybko spakowałem i poleciałem do paczkomatu, a na drugi dzień dzwoni do mnie inpost, że mam nadane dwie paczki z takim samym numerem😁

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Maniek_best w pierwszej kolejności skontaktuj się ze sprzedawcą i poinformuj o całej sytuacji. Sprzedający powinien wyjaśnić sprawę z przewoźnikiem i dostarczyć ci towar, za który zapłaciłeś. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów