Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mieliśmy przed chwilą niemiłą sytuację Mamy konto od paru miesięcy niedawno otrzymaliśmy pakiet smart Wysyłamy dobry towar sprawdzamy wszystko przed wysyłką I dziś negatyw wszystko po jednej gwiazdce bez komentarza bez wcześniejszego kontaktu Konto tej Pani od miesiąca na allegro Jak zadzwonilismy to tej Pani to usłyszeliśmy stek wulgaryzmów i złość w głosie tej Pani przy czym My byliśmy bardzo mili nie mamy zwyczaju kłócić się z ludźmi Allegro oczywiście nic nie może zrobić Może ktoś miał już do czynienia z tą Panią i czy istnieja jakieś inne sposoby na takich kupujących Nick tej Pani Anna [edycja]
@24ogrodnik, kupująca ma prawo do subiektywnej opinii. Bez potwierdzenia, niestety nie jesteśmy w stanie zweryfikować, jak wyglądała Wasza rozmowa telefoniczna.
@24ogrodnik Macie ponad 2 tysiące pozytywnych komentarzy i dopiero teraz trafił się taki klient? Ty się ciesz że tak rzadko! Zapomnieć i pracować dalej. To moja rada!
Pani ma prawo do subiektywnej oceny transakcji pani nie musi się wcześniej kontaktować ani nie musi pisać komentarza jeśli macie wątpliwości i ocena narusza zasady Allegro możecie ją zgłosić ale gdy nie ma komentarza opisowego z kłamstwami i są tylko gwiazdki Allegro tej oceny nie usunie na tym koncie co tu piszecie też macie sporo negatywów lepiej więc się zastanowić dlaczego klienci nie są zadowoleni i podnieść jakość obsługi