anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podwojona płatność, brak zwrotu środków

Client:67766864
#7 Wielbiciel#

Hej, dzwonił do mnie kupujący, że podczas płatności miał niepowodzenie, dokonał drugiej i finalnie konto zostało obciążone dwa razy. Minęło 6 dni roboczych. Jak i z kim go skontaktować? Jest to osoba starsza, nie posługuje się biegle aplikacją. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:67766864 Niech sprawdzi dokładnie wszystkie swoje rachunki bankowe, taki zwrot powinien trwać około 3 dni robocze. Jeżeli pieniędzy nigdzie nie ma, niech pisze do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:67766864, możesz podać numer zamówienia? Poproszę, aby ktoś się z tą osobą skontaktował i pomógł w tej sprawie. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:67766864
#7 Wielbiciel#

Dzieki, numer zamówienia to 099bb211-d9c7-11eb-85e4-f5ea11eb961f

oznacz moderatorów