Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, dzwonił do mnie kupujący, że podczas płatności miał niepowodzenie, dokonał drugiej i finalnie konto zostało obciążone dwa razy. Minęło 6 dni roboczych. Jak i z kim go skontaktować? Jest to osoba starsza, nie posługuje się biegle aplikacją.
@Client:67766864 Niech sprawdzi dokładnie wszystkie swoje rachunki bankowe, taki zwrot powinien trwać około 3 dni robocze. Jeżeli pieniędzy nigdzie nie ma, niech pisze do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@Client:67766864, możesz podać numer zamówienia? Poproszę, aby ktoś się z tą osobą skontaktował i pomógł w tej sprawie. 🙂
Dzieki, numer zamówienia to 099bb211-d9c7-11eb-85e4-f5ea11eb961f