anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pojawia mi sie informacja "Aby aktywować sprzedaż zweryfikuj konto."

Muzaki
#7 Wielbiciel#

Dwa dni temu założyłem konto firmowe. Przeszedłem proces weryfikacji, podałem wszystkie potrzebne dane. Dostałem emaila z informacją że moje konto jest już aktywne.
Dalej widzę, trwa proces weryfikacji : wypłaty Payu i Przelewy 24 są wstrzymane.
Dostałem tez informację, że proces weryfikacji może potrwać kilka dni.
Jak to ugryźć?
Z jednej strony info że konto aktywne a z drugiej strony info "Aby aktywować sprzedaż zweryfikuj konto."
Proszę o pomoc
Pozdrawiam

  
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Muzaki Cześć. 🙂 Według informacji w systemie Twoje konto nie jest aktywne i ma status "firmowe niezweryfikowane". Dopytam odpowiedniego zespołu o tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

Muzaki
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję. Czekam.
Pozdrawiam

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może być konto aktywowane jako firmowe, a wypłaty są nieaktywne.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Muzaki We wniosku wprowadziłeś błędną nazwę (nazwa musi być zgodna z rejestrem, czyli tutaj PAWEŁ [NAZWISKO] "MUZAKI". Wniosek został już odblokowany i możesz zmienić dane tutaj:  https://allegro.pl/rejestracja/konto-firmowe/ustaw-wyplaty. Następnie ponownie zleć przelew weryfikacyjny.  

Powiadomienie, które otrzymałeś, dotyczyło tylko potwierdzenia zgodności danych z przelewu z tymi na koncie. Pozostaje jeszcze kwestia weryfikacji dokumentów. Po zaakceptowaniu danych z przelewu masz możliwość wystawiania ofert, ale nie wypłat środków ze sprzedaży, bo Twoje konto nie zostało w pełni aktywowane. 🙂 

oznacz moderatorów