Pojawia mi sie informacja "Aby aktywować sprzedaż zweryfikuj konto."

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dwa dni temu założyłem konto firmowe. Przeszedłem proces weryfikacji, podałem wszystkie potrzebne dane. Dostałem emaila z informacją że moje konto jest już aktywne.
Dalej widzę, trwa proces weryfikacji : wypłaty Payu i Przelewy 24 są wstrzymane.
Dostałem tez informację, że proces weryfikacji może potrwać kilka dni.
Jak to ugryźć?
Z jednej strony info że konto aktywne a z drugiej strony info "Aby aktywować sprzedaż zweryfikuj konto."
Proszę o pomoc
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Muzaki Cześć. 🙂 Według informacji w systemie Twoje konto nie jest aktywne i ma status "firmowe niezweryfikowane". Dopytam odpowiedniego zespołu o tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję. Czekam.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może być konto aktywowane jako firmowe, a wypłaty są nieaktywne.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Muzaki We wniosku wprowadziłeś błędną nazwę (nazwa musi być zgodna z rejestrem, czyli tutaj PAWEŁ [NAZWISKO] "MUZAKI". Wniosek został już odblokowany i możesz zmienić dane tutaj: https://allegro.pl/rejestracja/konto-firmowe/ustaw-wyplaty. Następnie ponownie zleć przelew weryfikacyjny.
Powiadomienie, które otrzymałeś, dotyczyło tylko potwierdzenia zgodności danych z przelewu z tymi na koncie. Pozostaje jeszcze kwestia weryfikacji dokumentów. Po zaakceptowaniu danych z przelewu masz możliwość wystawiania ofert, ale nie wypłat środków ze sprzedaży, bo Twoje konto nie zostało w pełni aktywowane. 🙂