Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Cześć,
próbuje nadać paczkę do Czech. Mam komunikat -Pole "Dane odbiorcy" zawiera błędne dane: Numer telefonu odbiorcy musi być czeskim numerem komórkowym
Numer telefonu jest poprawny (kierunkowy +420 i prawidłowa ilość cyfr) nie da sie skontaktować z kupującym w celu komunikacji.
Co w takiej sytuacji mam zrobić?
Numer zamówienia:
 Syrena_zT
		
			Syrena_zT
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Textom już to weryfikuję, wrócę do Ciebie z informacją
 Syrena_zT
		
			Syrena_zT
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Textom numer podany przez kupującego jest numerem stacjonarnym. Dlatego przy próbie nadania wyświetla Ci się wspomniany komunikat. W tym przypadku konieczny jest kontakt z klientem w celu otrzymania poprawnego numeru, nie ma możliwości nadania z numerem stacjonarnym. Możesz też poinformować kupującego przez jaki czas oczekujesz na wiadomość zwrotną z informacją, w przypadku nie podania tej danej w wyznaczonym terminie anulujesz zamówienie i zwrócisz środki.
 
					
				
		
Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży tego zamówienia.