Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam pewien problem. Wysłałem do mojego klienta paczkę z produktem. Ten klient paczki nie odebrał i do mnie wróciła. Umówiłem się z klientem, że jeszcze raz wyślę ją inpostem. Tak też się stało. Od momentu powrotu wysyłki cały czas mam minusowe punkty. Jak sobie z tym poradzić?
@KrainaTHCCBD czy jesteś pewien, że to ta przesyłka zaniża statystyki🤔, może lepiej pobierz raport i sprawdź
@KrainaTHCCBD W ciągu ostatnich 30 dni, 2 z 4 zamówień zostało wysłanych z opóźnieniem. Są to zamówienia: 0ea99821-3c93-11f0-8eee-41f357de1f6b oraz d67bcdf0-4530-11f0-8a4c-8351e428b620. Zwrot nieodebranej paczkie nie ma tutaj znaczenia.
Kiedy przestaną zaliczać mi się minusowe punkty? Zależy mi na wyświetleniach.
@KrainaTHCCBD po 30 dniach
Jednak trzeba się trzymać terminów. Mój błąd.