Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Nastąpiła pomyłka przy wysyłce zamówienia do klienta. Zamiast ładowarki i akumulatora zostały wysłane 2 akumulatory. Połapałam się że się pomyliłam zanim paczka dotarła do klienta, poprosiłam klienta żeby zweryfikował co dostanie. Faktycznie nasza pomyłka. Wysłałam do klienta etykietę wysyłkową na zwrot akumulatora. Paczkę z ładowarką i gratisem mam przygotowaną. Lecz czekam żeby klient wysłał swoją paczkę . On jednak upiera się że jak dostanie swoją ładowarkę to wyślę akumulator. Mam obawy co do uczciwości klienta. Co zrobić? Wysłać akumulator i ryzykować?
@ettle albo kombinujesz i ryzykujesz albo nie kombinuj poproś o zwrot wszystkiego i wyślesz poprawnie.
Twój błąd i może lepiej zaufać temu klientowi niż czekać na jego subiektywna ocenę ,zwłaszcza za obsługę klienta
@ettle pomyłka rzecz ludzka , zweryfikuje odeśle dostanie to co zamówił , ja bym nie ryzykował tym bardziej ,że uczciwie poinformowaleś zanim przesyłkę otrzymał ... to o czymś świadczy , a mam na myśli klienta .