anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomyłka przy zamówieniu

ettle
#8 Zapaleniec#

Witam. Nastąpiła pomyłka przy wysyłce zamówienia do klienta. Zamiast ładowarki i akumulatora zostały wysłane  2 akumulatory. Połapałam się że się pomyliłam zanim paczka dotarła do klienta, poprosiłam klienta żeby zweryfikował co dostanie. Faktycznie nasza pomyłka. Wysłałam do klienta etykietę wysyłkową na zwrot akumulatora. Paczkę z ładowarką i gratisem  mam przygotowaną. Lecz czekam żeby klient wysłał swoją paczkę . On jednak upiera się że jak dostanie swoją ładowarkę to wyślę akumulator. Mam obawy co do uczciwości klienta. Co zrobić? Wysłać akumulator i ryzykować?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@ettle albo kombinujesz i ryzykujesz albo nie kombinuj poproś o zwrot wszystkiego i wyślesz poprawnie.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Twój błąd i może lepiej zaufać temu klientowi niż czekać na jego subiektywna ocenę ,zwłaszcza za obsługę klienta 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ettle pomyłka rzecz ludzka , zweryfikuje odeśle dostanie to co zamówił , ja bym nie ryzykował tym bardziej ,że uczciwie poinformowaleś zanim przesyłkę otrzymał ... to o czymś świadczy , a mam na myśli klienta .

oznacz moderatorów