anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomyłka w zakupach

Pawlo1342
#7 Wielbiciel#

Witam ,mam pytanie klient u mnie zakupił produkt nie wiedział o tym że kupił i przez pomyłkę dwa dni później znowu zakupił ten towar a Allegro zabrało prowizję ,co zrobić w tej sprawie ? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

pinsplash
#21 Demiurg#

@Pawlo1342 Allegro Lokalnie czy zwykłe Allegro? Zapłacił? jeżeli tak to oddaj mu pieniądze przez Allegro Finanse i wystąp o zwrot prowizji ( opłaty) z jego winy. Tylko niech Ci napisze w emailu ze się pomylił, dwa razy kupił i jednego nie chce - abyś miał podkładkę.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

Jak klient zapłacił za te wszystkie zakupy, to nic nie robić tylko mu wysłać co kupił. 
Jak nie zapłacił, to skontaktować się z klientem i powiedzieć mu żeby anulował transakcję przez allegro, a jeżeli takiej opcji nie ma, to żeby dokonał zwrotu przez allegro. Zwrotu może dokonać nawet jeżeli towar nie został jeszcze wysłany, Dla sprzedającego to lepiej, mniej roboty. 
Dokonanie zwrotu przez kupującego upoważnia sprzedawcę do wystąpienia o zwrot prowizji. 

oznacz moderatorów