Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient dość wymagający 2 krotnie kupował ten sam produkt finalnie wyszedł nasz błąd klient anulował zakup zwróciliśmy mu odrazu pieniądze ale magazyn się pomylił i i tak wysłał produkt. Aktualnie klient ma i produkt i środki, w rozmowie telefonicznej dostaliśmy informację, że może zwrócić produkt za 100 złotych, po godzinie sms że jednak 50, gdy zapytaliśmy czy może usunąć negatywny komentarz stwierdził, że jednak nie i zaprasza po odbiór osobisty do xyz.
Klient został poinformowany, że to przywłaszczenie na co odpowiedział nam, że proszę zgłosić na policję oznajmię, że dostałem cytuje "sandały (haha)".
Chcieliśmy dostarczyć kupującemu etykietę + drobną kwotę za fatygę jednak na to się nie zgadza
Pismo o zwrot towaru i z głowy czy jednak jest szansa na polubowne rozwiązanie?
Pozdrawiam
Kupujący powiedział ze nie ma takiego obowiązku a artykuł jest podrobiony i zgłasza sprawę do sprzedawanej marki także hit wysłał mi formularz ciekawie się zapowiada ale szkoda ze muszę tracić czas na jedna osobę kilka godzin a sprawa o 500 złotych dużo nie dużo ale tez bym chętnie dostał produkt za 500 złotych za free 🙂
No i elegancko 💪
Zlekceważyłeś dobre rady i sugestie, ulitowałeś się nad kanalią, to kanalia odwdzięczyła ci się we właściwy dla niej sposób.