Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Przychodzę do was z takim problemem:
Posiadamy konto firmowe jak i firmę w UK. Sprzedajemy doładowania do gier. Nie mam problemów transakcyjnych, same pozytywne komentarze. W niedziele na nasze konto została nałożona blokada sprzedaży ze względu na dodatkowa weryfikacje przewidziana w punkcie regulaminu 2.12. Przesłaliśmy wszystko o co pracownik Allegro poprosił tj. Faktury i dowód tożsamości. W dniu wczorajszym konto zostało odblokowane, sprzedaż ruszyła dalej. Dosłownie przed chwila konto ponownie zostało zablokowane ze względu na dodatkowa weryfikacje podyktowana względami bezpieczeństwa i punktem 2.12.
Dziwne jest to, że wszystko przy pierwszej weryfikacji przebiegło pomyślnie. Przecież w 1 dzień nie zmienił sie dokument tożsamości i inne rzeczy. Proszę o informacje czy ktoś miał taki przypadek i co należy zrobić. Sytuacja jest dość kuriozalna gdyż przeszliśmy dodatkowa weryfikacje a tu po jednym dniu pach kolejna.
Proszę o jakieś sugestie w tej sprawie.
@Client:104250074 Pozostało Ci jedynie odwołać się od ponownej weryfikacji w prowadzonej poprzednio korespondencji w tej sprawie lub napisać tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
@xyz96 Dziękuje rozumiem, ale czy możesz mi powiedzieć jaka jest w tym logika?
Myślę, że przyjrzał się Wam inny pracownik Allegro i zablokował nie wiedząc, że blokada była już nałożona chwilę wcześniej.
@xyz96 Otrzymalismy teraz odpowiedz że w pierwszej kolejności mamy wyjaśnić spory gdzie są trzy i w każdym jest zwrot środków z wpisem od pracownika Allegro ze środki zostały zwrocone oraz wysłanie towaru kupującym, gdzie wysyłka odbywa się automatycznie i towar po zakupie dotarł do kupujących emailowo.
Czy nie zauważyłeś jeszcze, że All i logika to 2 różne tematy?