Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka wróciła z winy kupującego (przekroczony czas odbioru 48h).Poniosłam jako zwykły sprzedawca dwukrotną opłate,za dostawę i zwrot.Teraz kupujący prosi o ponowne przesłanie tego towaru.Jak mogę wygenerować nową etykietę i dodatkowo obciążyć kupującego za koszt zwrotu przesyłki z jego winy.
@Lego1975 Prześlij kupującemu numer konta do wpłaty za koszt powrotu przesyłki.
Co do ponownej wysyłki to poproś kupującego o przesłanie opłaconej etykiety nadawczej.
Ale to nie rozwiązuje sprawy ponieważ zakup ma status zwrócony i wysyłka z ominięciem danych tej tranzakcji nic mi nie daje a wręcz może mnie narazić na wysyłkę towaru inną etykietą wydrukowaną poza tą tranzakcją...a potem dodatkowo może nastąpić zwrot całej kwoty za zwrócony towar ponieważ nic nie zmieni się w statusie Allegro.
@Lego1975 Status nie ma znaczenia. Jako osoba prywatna nie musisz przyjmować zwrotów i tak naprawdę to nie musiałeś nawet tej przesyłki zwrotnej odbierać.
Jeśli kupujący chce ponownej wysyłki to musi Ci za to zapłacić i nadasz we własnym zakresie lub podesłać opłaconą etykietę, ewentualnie może np. sobie sam wygenerować i opłacić kod nadania w aplikacji Inpost i wysłać Ci sam kod.
Przez allegro nie wygenerujesz drugiej etykiety.
@Lego1975 Ty w zasadzie nie powinieneś przyjmować zwrotnej przesyłki, wysłałeś i koniec. Kupujący powinien sprawę wyjaśniać z przewoźnikiem. Odebrałeś a więc teraz musicie się dogadać.
Nie wygenerujesz, niech zapłaci Ci, jest w zakładce taka opcja "dopłać", a jak nie to w inny sposób.
"Ty w zasadzie nie powinieneś przyjmować zwrotnej przesyłki, wysłałeś i koniec".Ale kosztami zwrotu zostało obciążone moje konto więc co dalej,paczka leci do "utylizacji" a ja nie muszę automatycznie oddać za to pieniędzy?
Dziękuję za wpisy.Jaka jest oficjalna ścieżka kontaktu z Allegro?