Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miesiąc temu sprzedałam przedmiot za który Kupujący nie zapłacił. Otrzymałam zwrot prowizji. Po miesiącu kupujący wpłacił, a mi naliczono prowizję. Przedmiot sprzedałam w międzyczasie. Zwróciłam już wpłatę Kupujacemu, jednak nie mogę skontaktować się z Allegro o zwrot prowizji. Proszę o pomoc. Dziękuję.
@kolorowa-szaffa, z konta, z którego napisałaś, nie widzę żadnego kontaktu z Allegro. Napisałaś, że produkt sprzedałaś w międzyczasie - miało to miejsce poza Allegro?
Tak jak napisałam nie wiem jak się skontaktować z Allegro.
Próbowałam się skontaktować przez odnośnik w liście od Allegro ,,skontaktuj się z nami", ale nie otwiera mi się.
Tą rzecz sprzedałam na Allegro.
@kolorowa-szaffa, z Allegro w tej sprawie możesz skontaktować się m.in. przez ten formularz. Daj, proszę, znać, czy nie masz problemów, aby z niego skorzystać. 🙂
Dziękuję, udało sie wysłać przez ten formularz.
@kolorowa-szaffa Na zwykłym Allegro pisz w tej sprawie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6...
Poproś o zwrot prowizji ponownie. Prośbę uzasadnij tym, że kupujący zapłacił po terminie, kiedy nie masz już obowiązku przechowywać towaru dla niego. Dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty.
Na Allegro Lokalnie w sprawie zwrotu prowizji pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
dziękuję