anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowne przekłamania w zestawieniach jakości sprzedaży - wysyłki i ujęte punkty

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

Żądam wyjaśnień od Moderatorek dlaczego wasz system ponownie zakłamuje rzeczywistość i odejmuje mi punkty w jakość sprzedaży? Oraz żądam naprawy sytuacji, tych "baboli" przez odpowiedni dział informatyczny serwisu!

Od czasu jak zacząłem oferowac darmową dostawę w swoich aukcjach oszukujecie, zaliczacie mi wysłane zgodnie z deklaracją zamówienia jako nie wysłane o czasie lub też wykazujecie niedodanie listu przewozowego w terminie co nie jest prawdą. Czy to w związku  tym, że nie zarabiacie tych kilku groszy prowizji związanych w dostawą?

Sprawa dotyczy świeżego zamówienia z piątku 05.08, numer zamówienia: b3b98dd1-14bd-11ed-aedb-dd4eb01cae00

Deklaracja wysyłki 2 dni, numer listu Inpost 604946087278200035516285 . A w zestawieniu sprawa wygląda tak:

zestawienie.jpg

Poprzednia taka sytuacja miala miejsce 20 lipca (numer zamówienia a95a17d1-072d-11ed-9f7e-6dca40fa61de), deklarowany czas wysyłki 1 dzień, wysyłka w terminie a nawet list przewozowy nie zaliczony jako dodany w terminie!

Z przedwczorajszym zamówieniem chyba też jest jakaś lipa (numer zamówienia  3fdc0934-1754-11ed-b1c2-b30da5062156) bo ani nie ma deklarowanego czasu na wysyłkę w zestawieniu ani nie ma daty dodania listu którego dodałem wczoraj przed ósmą rano a statystyki wczorajsze po 8:00. paczka nadana po 10:00

realizacja zamówien.jpg

O co tu do k. nędzy chodzi za przeproszeniem?

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Jeśli nie korzystasz do generowania etykiet z API Allegro tylko sam tworzysz etykietę to nawet wklejając do zamówienia nr przesyłki Allegro twierdzi ze nie dostaje na czas od InPost jakiegoś raportu i takie przesyłki zawsze są jako niewysłane w terminie . Przynajmniej u mnie tak było 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Skill_Player Sprawdzimy dokładnie tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami, ale będę wdzięczna jeśli w przyszłości zachowasz nerwy na wodzy. Chętnie pomożemy, ale sformułowania w naszą stronę, których tutaj użyłeś, nie pomogą rozwiązać Twojego problemu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@zuzabizzu zamówienie lipcowe było realizowane przez Inpost Allegro paczkomat! wysłane za pomocą powiązanego menedżera Inpost z Allegro gdzie deklarowałem czas wysyłki 1 dzień a wpisało w zestawieniu - "wysyłka tego samego dnia". Piątkowe było realizowane przez paczkomat Inpost (błąd z mojej strony w nowym cenniku dostawy przez co więcej zapłaciłem za tą dostawę) a przedwczorajsze za pomocą DPD (co innego, że wczoraj ponownie kurier nie odebrał w PickUp paczki :/)

Przed nastaniem lipca raczej nie było problemów u mnie z tymi zestawieniem i odjętymi punktami w tej kategorii . Wysyłałem też niepołączonym DPD i wszystko było cacy.

@_HolaOla_  mam nadzieję, że wyjaśnisz mi trochę zaistniałą sytuację i czy to są może  jakieś błędy z mojej strony?

Aczkolwiek jak deklaruje przy piątkowym zamówieniu 2 dni na wysyłkę i wysyłam w poniedziałek a w zestawieniu jest, że nie wysłałem w terminie to chyba błąd nie jest po mojej stronie?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Skill_Player Wyjaśniam sprawę tego zamówienia i gdy tylko otrzymam informacje w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie ze szczegółami.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ Dziękuje za Twoje zaangażowanie, poczekam zatem spokojnie ^^ na jakieś nowiny w sprawie :]

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Skill_Player Dziękuję, że cierpliwie poczekałeś i tak jak obiecałam wracam z potwierdzonymi dla Ciebie informacjami: 

  • w zamówieniu b3b98dd1-14bd-11ed-aedb-dd4eb01cae00 dodałeś numer przesyłki ręcznie na naszej stronie, a dla takich numerów integracja polega na przekazaniu adresu email kupującego do Allegro (to ten zaszyfrowany adres z plusem). Nie dostaliśmy dla tej przesyłki statusów, więc prawdopodobnie błąd nastąpił w przekazaniu maila. Niestety jedyną możliwością abyśmy mogli to zweryfikować jest zdjęcie etykiety, na której znajduje się podany przez Ciebie adres email.
  • w zamówieniu a95a17d1-072d-11ed-9f7e-6dca40fa61de do zakupu doszło przed godziną wysyłki, która była ustawiona na ofercie, a dodanie numeru listu przewozowego oraz wysłanie nastąpiło dnia następnego.
  • zamówienie 3fdc0934-1754-11ed-b1c2-b30da5062156 jest ocenione pozytywnie.

Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, pytaj śmiało. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_  Dziękuje za zainteresowanie sprawą!

Co do zamówieniab3b98dd1-14bd-11ed-aedb-dd4eb01cae00 to  mam zdjęcie etykiety już na paczce i widać mail kupujacego ale jest tam adres mail klienta bez plusów - jego normalny adres majlowy. Napisałem do klienta aby go podał i abym go mógł uzupełnić gdyż była to wysyłka realizowana nie przez Allegro Inpost paczkomat (pomyliłem się w cenniku dostaw) a Inpost paczkomat  i powiązany menedżer paczek z Allegro nie widział tego zamówienia. Sam na stronie Inpost w ich formularzu wygenerowałem etykietę z niezaszyfrowanym adresem mail klienta. Zamówienie od 9.08 jest już u klienta ^^

Czy coś dalej w tej sprawie mozna zrobić aby ta transakcja nie psuła statystyk przez kolejny mieisąc?

(To znaczy, że mozna dodać czy nawet trzeba dodać w zwykły formularz Inpostu ten zaszyfrowany adres mail klienta jak się wysyła nie przez Allegro Inpost paczkomat?)

 

Co do zamówienia a95a17d1-072d-11ed-9f7e-6dca40fa61de to ja nie ustawiałem żadnej godziny wysyłki w tym zamówieniu (?). Co więcej w pobranym zestawieniu jest, że wysyłka ma zostać nadana tego samego dnia a deklarowałem 1 dzień! (tu jest błąd)

Dla pewności wziąłem sobie sprawdziłem w zakończonych po numerze aukcji i w warunkach dostawy jest 24h!

 

3fdc0934-1754-11ed-b1c2-b30da5062156 tak jest poprawnie 🙂

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Skill_Player W kwestii pierwszego zamówienia nie ma tutaj żadnych możliwości, aby je wykluczyć, natomiast jeśli chodzi o drugie to jeszcze konsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Skill_Player Przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale tak jak obiecałam mam dla Ciebie wyjaśnienie dla zamówienia numer a95a17d1-072d-11ed-9f7e-6dca40fa61de. Doszło tutaj do zbiegu okoliczności działającego na Twoją niekorzyść, ponieważ to zamówienie zostało złożone dokładnie o 8:40:46, czyli w tej samej sekundzie, w której Ty zmieniłeś ustawienia w tej ofercie i zadeklarowałeś 1 dzień na wysyłkę. W takiej sytuacji system liczy wartości sprzed zmiany, stąd ocena jest obliczona na podstawie wartości sprzed tego momentu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów