anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowne przekłamania w zestawieniach jakości sprzedaży - wysyłki i ujęte punkty

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

Żądam wyjaśnień od Moderatorek dlaczego wasz system ponownie zakłamuje rzeczywistość i odejmuje mi punkty w jakość sprzedaży? Oraz żądam naprawy sytuacji, tych "baboli" przez odpowiedni dział informatyczny serwisu!

Od czasu jak zacząłem oferowac darmową dostawę w swoich aukcjach oszukujecie, zaliczacie mi wysłane zgodnie z deklaracją zamówienia jako nie wysłane o czasie lub też wykazujecie niedodanie listu przewozowego w terminie co nie jest prawdą. Czy to w związku  tym, że nie zarabiacie tych kilku groszy prowizji związanych w dostawą?

Sprawa dotyczy świeżego zamówienia z piątku 05.08, numer zamówienia: b3b98dd1-14bd-11ed-aedb-dd4eb01cae00

Deklaracja wysyłki 2 dni, numer listu Inpost 604946087278200035516285 . A w zestawieniu sprawa wygląda tak:

zestawienie.jpg

Poprzednia taka sytuacja miala miejsce 20 lipca (numer zamówienia a95a17d1-072d-11ed-9f7e-6dca40fa61de), deklarowany czas wysyłki 1 dzień, wysyłka w terminie a nawet list przewozowy nie zaliczony jako dodany w terminie!

Z przedwczorajszym zamówieniem chyba też jest jakaś lipa (numer zamówienia  3fdc0934-1754-11ed-b1c2-b30da5062156) bo ani nie ma deklarowanego czasu na wysyłkę w zestawieniu ani nie ma daty dodania listu którego dodałem wczoraj przed ósmą rano a statystyki wczorajsze po 8:00. paczka nadana po 10:00

realizacja zamówien.jpg

O co tu do k. nędzy chodzi za przeproszeniem?

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Jeśli nie korzystasz do generowania etykiet z API Allegro tylko sam tworzysz etykietę to nawet wklejając do zamówienia nr przesyłki Allegro twierdzi ze nie dostaje na czas od InPost jakiegoś raportu i takie przesyłki zawsze są jako niewysłane w terminie . Przynajmniej u mnie tak było 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Skill_Player Sprawdzimy dokładnie tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami, ale będę wdzięczna jeśli w przyszłości zachowasz nerwy na wodzy. Chętnie pomożemy, ale sformułowania w naszą stronę, których tutaj użyłeś, nie pomogą rozwiązać Twojego problemu. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@zuzabizzu zamówienie lipcowe było realizowane przez Inpost Allegro paczkomat! wysłane za pomocą powiązanego menedżera Inpost z Allegro gdzie deklarowałem czas wysyłki 1 dzień a wpisało w zestawieniu - "wysyłka tego samego dnia". Piątkowe było realizowane przez paczkomat Inpost (błąd z mojej strony w nowym cenniku dostawy przez co więcej zapłaciłem za tą dostawę) a przedwczorajsze za pomocą DPD (co innego, że wczoraj ponownie kurier nie odebrał w PickUp paczki :/)

Przed nastaniem lipca raczej nie było problemów u mnie z tymi zestawieniem i odjętymi punktami w tej kategorii . Wysyłałem też niepołączonym DPD i wszystko było cacy.

@_HolaOla_  mam nadzieję, że wyjaśnisz mi trochę zaistniałą sytuację i czy to są może  jakieś błędy z mojej strony?

Aczkolwiek jak deklaruje przy piątkowym zamówieniu 2 dni na wysyłkę i wysyłam w poniedziałek a w zestawieniu jest, że nie wysłałem w terminie to chyba błąd nie jest po mojej stronie?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Skill_Player Wyjaśniam sprawę tego zamówienia i gdy tylko otrzymam informacje w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie ze szczegółami.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ Dziękuje za Twoje zaangażowanie, poczekam zatem spokojnie ^^ na jakieś nowiny w sprawie :]

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Skill_Player Dziękuję, że cierpliwie poczekałeś i tak jak obiecałam wracam z potwierdzonymi dla Ciebie informacjami: 

  • w zamówieniu b3b98dd1-14bd-11ed-aedb-dd4eb01cae00 dodałeś numer przesyłki ręcznie na naszej stronie, a dla takich numerów integracja polega na przekazaniu adresu email kupującego do Allegro (to ten zaszyfrowany adres z plusem). Nie dostaliśmy dla tej przesyłki statusów, więc prawdopodobnie błąd nastąpił w przekazaniu maila. Niestety jedyną możliwością abyśmy mogli to zweryfikować jest zdjęcie etykiety, na której znajduje się podany przez Ciebie adres email.
  • w zamówieniu a95a17d1-072d-11ed-9f7e-6dca40fa61de do zakupu doszło przed godziną wysyłki, która była ustawiona na ofercie, a dodanie numeru listu przewozowego oraz wysłanie nastąpiło dnia następnego.
  • zamówienie 3fdc0934-1754-11ed-b1c2-b30da5062156 jest ocenione pozytywnie.

Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, pytaj śmiało. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_  Dziękuje za zainteresowanie sprawą!

Co do zamówieniab3b98dd1-14bd-11ed-aedb-dd4eb01cae00 to  mam zdjęcie etykiety już na paczce i widać mail kupujacego ale jest tam adres mail klienta bez plusów - jego normalny adres majlowy. Napisałem do klienta aby go podał i abym go mógł uzupełnić gdyż była to wysyłka realizowana nie przez Allegro Inpost paczkomat (pomyliłem się w cenniku dostaw) a Inpost paczkomat  i powiązany menedżer paczek z Allegro nie widział tego zamówienia. Sam na stronie Inpost w ich formularzu wygenerowałem etykietę z niezaszyfrowanym adresem mail klienta. Zamówienie od 9.08 jest już u klienta ^^

Czy coś dalej w tej sprawie mozna zrobić aby ta transakcja nie psuła statystyk przez kolejny mieisąc?

(To znaczy, że mozna dodać czy nawet trzeba dodać w zwykły formularz Inpostu ten zaszyfrowany adres mail klienta jak się wysyła nie przez Allegro Inpost paczkomat?)

 

Co do zamówienia a95a17d1-072d-11ed-9f7e-6dca40fa61de to ja nie ustawiałem żadnej godziny wysyłki w tym zamówieniu (?). Co więcej w pobranym zestawieniu jest, że wysyłka ma zostać nadana tego samego dnia a deklarowałem 1 dzień! (tu jest błąd)

Dla pewności wziąłem sobie sprawdziłem w zakończonych po numerze aukcji i w warunkach dostawy jest 24h!

 

3fdc0934-1754-11ed-b1c2-b30da5062156 tak jest poprawnie 🙂

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Skill_Player W kwestii pierwszego zamówienia nie ma tutaj żadnych możliwości, aby je wykluczyć, natomiast jeśli chodzi o drugie to jeszcze konsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Skill_Player Przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale tak jak obiecałam mam dla Ciebie wyjaśnienie dla zamówienia numer a95a17d1-072d-11ed-9f7e-6dca40fa61de. Doszło tutaj do zbiegu okoliczności działającego na Twoją niekorzyść, ponieważ to zamówienie zostało złożone dokładnie o 8:40:46, czyli w tej samej sekundzie, w której Ty zmieniłeś ustawienia w tej ofercie i zadeklarowałeś 1 dzień na wysyłkę. W takiej sytuacji system liczy wartości sprzed zmiany, stąd ocena jest obliczona na podstawie wartości sprzed tego momentu. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów