anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poprosiłam kupującą o usunięcie lub poprawienie słabszej opinii

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Czy kupująca może mieć z tym jakiś techniczny problem, czy jest to łatwe, żeby poprawić lub usunąc opinie?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@CHECINIAKI tak , łatwe i intuicyjne tylko jest jeden problem mianowicie niewielu klientów zagląda do skrzynki email lub mają tam bałagan stąd może być problem z odczytaniem wiadomości z prośbą , którą przesłałeś . Jeśli bardzo Ci zależy to spróbuj skontaktować się z klientką telefonicznie i poinformuj o wysłanej wiadomości . Pamiętaj ,że klienci są rózni i mogą podejść do sytuacji w nieprzewidziany dla Ciebie sposób . Po mojemu pozytyw z 2 obciętymi gwiazdkami to nie tragedia , na Twoim miejscu zostawiłbym sprawę w spokoju ciesząc się ,że ocena jest pozytywna .

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Oddałam kupującej 4,4 zł, chociaż o to nie prosiła. Towar w ogóle nie powinien być wysłany, nasze przeoczenie. Jeżeli informacja poszła na mail, rzeczywiście kupująca może nie mieć pojęcia o naszej  prośbie i zwrocie częsci środków dla niej. Opinia chyba i tak sama zniknie po jakimś czasie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@CHECINIAKI tak , zniknie po 12 mc.

oznacz moderatorów