Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy kupująca może mieć z tym jakiś techniczny problem, czy jest to łatwe, żeby poprawić lub usunąc opinie?
@CHECINIAKI tak , łatwe i intuicyjne tylko jest jeden problem mianowicie niewielu klientów zagląda do skrzynki email lub mają tam bałagan stąd może być problem z odczytaniem wiadomości z prośbą , którą przesłałeś . Jeśli bardzo Ci zależy to spróbuj skontaktować się z klientką telefonicznie i poinformuj o wysłanej wiadomości . Pamiętaj ,że klienci są rózni i mogą podejść do sytuacji w nieprzewidziany dla Ciebie sposób . Po mojemu pozytyw z 2 obciętymi gwiazdkami to nie tragedia , na Twoim miejscu zostawiłbym sprawę w spokoju ciesząc się ,że ocena jest pozytywna .
Oddałam kupującej 4,4 zł, chociaż o to nie prosiła. Towar w ogóle nie powinien być wysłany, nasze przeoczenie. Jeżeli informacja poszła na mail, rzeczywiście kupująca może nie mieć pojęcia o naszej prośbie i zwrocie częsci środków dla niej. Opinia chyba i tak sama zniknie po jakimś czasie.
@CHECINIAKI tak , zniknie po 12 mc.