anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Posiadam długi czas zablokowane konto, gdzie wina leży po stronie kupującego.

sandrusiowo
#1 Nowicjusz#

Witam. Blisko około 5 miesięcy temu, wystawiłam na sprzedaż lampę biurkową która po krótkim czasie udało mi się sprzedać. Po wysłaniu lampy okazało się że uległa zniszczeniu w transporcie. Kupujący chcąc uprzykrzyć mi życie skrytykował mnie za ten wypadek na moim profilu oraz obarczyl mnie całą wina. Pomimo tej niesprawiedliwosci  natychmiast zwróciłam wszystkie koszty kupującemu. Do dziś nie dostałam zwrotu towaru a moje konto jest w ciągu dalszym zablokowane. Proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sandrusiowo Jeśli zwróciłaś pieniądze klientowi, prześlij potwierdzenie przelewu przez ten formularz. Opisz też szczegóły sprawy i poczekaj na decyzję.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów