Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem taki oto że kupujący zakupił laptop po bardzo niskiej cenie i stan był pokazany na zdjęciach a to co nie było widoczne było opisane. Kinet odebrał paczkę i po sześciu dniach zaczął pisać do mnie z pretensjami że czegoś takiego nie było np wytarty palmerst czy dziura w obudowie a także kłóci się o inne rzeczy bezpodstawnie, ponieważ było to pokazane na zdjęciach. A także uszkodził powłokę matrycy i teraz zwala to na mnie, wyzywając mnie nagminnie od oszustów, na początku żądał ode mnie obniżenia ceny przy czym zaproponowałem mu ofertę lecz nie zgodził więc zadałem pytanie czy on może mi przedstawić swoją propozycję cytuje: "Moja propozycja jest taka: Jest Pan oszustem" i potem dodał że żąda zwrotu pieniędzy. Napisałem że jest możliwy zwrot pieniędzy jeśli zrekompensuje mi straty których dokonał i zwala na mnie(czyli uszkodzenie powłoki matrycy. Z klientem bardzo ciężko mi sie pisze, moja odpowiedź to max 1.5 godziny a najczęściej 30m a na kupującego muszę czekać 24h, dyskusja na allegro lokalne ciągnie sie już parę dni, nie podoba mi sie to ponieważ allegro nie udziela dokładnej odpowiedzi a przytacza paragrafy nie wyjaśniając sprawy , a kupujący dalej korzysta z komputera, uważam że jest to niesprawiedliwe oto link do ogłoszenia jeśli ktoś chciałby zerknąć ---- https://allegrolokalnie.pl/oferta/lenovo-y700-15isk-intel-i7-256ssd-16gb-gtx960-4gb . Bardzo proszę pomoc.
@Client:46591408 Ty odpowiadasz za sprzedany towar z rękojmi przez 2 lata. Kupujący może złożyć Ci reklamację, a Ty musisz ją rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Możesz domagać się odesłania sprzętu w celu rozpatrzenia reklamacji. Nie możesz bez tego twierdzić, że na pewno klient uszkodził towar. Jeżeli kupujący otrzymał przedmiot niezgodny z opisem, może domagać się naprawy na koszt sprzedawcy, wymiany na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu sprzętu, także kosztu odesłania. To nie jest tak, że sprzedałeś sprzęt i za nic nie odpowiadasz, a zakładam, że w aukcji nie wyłączyłeś rękojmi. Gdybyś nawet wyłączył, odpowiadasz za wady ukryte, o których wiedziałeś.
Jeśli uznasz reklamację, zwracasz wszystkie koszty, jeśli ją odrzucisz, kupujący może się z tym nie zgodzić i jeśli już jest otwarta Dyskusja, może ją zamknąć jako nierozwiązaną i może wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Jeżeli zwrot otrzyma, w zależności od przebiegu Dyskusji, Allegro może wymagać od Ciebie zwrotu kosztów, a jeśli nie zwrócisz, może zablokować Ci konto.
Nie rozumiem za bardzo, czyli klient ma prawo zniszczyć laptopa i żądać zwrotów kosztu, a także napisałeś że może żądać zwrotów kosztu odesłania "Warunki ewentualnego odstąpienia ustal ze sprzedającym. Koszt odesłania towaru leży po Twojej stronie – chyba że sprzedający zgodzi się go ponieść." i kolejny reklamacja -- "
Na czym polega rękojmia
Jeśli składasz reklamację na podstawie rękojmi, kierujesz ją bezpośrednio do sprzedającego. Możesz żądać od sprzedającego naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
Gdy składasz reklamację na podstawie rękojmi, okres gwarancji obowiązuje przez:
@Client:46591408 Jeśli nie rozumiesz za bardzo, to czekaj na rozwój sytuacji, a potem nie pisz tu na forum, że zablokowano Ci konto i że masz oddać pieniądze, bo wielu już tu tak pisało i nic nie pomogło. Jeżeli klient zniszczył laptopa i masz na to dowody, odrzuć reklamację i czekaj. Obyś się nie przeliczył.
mam tylko poświadczenie z serwisu komputerowego bo tam pakowałem paczkę.
@Client:46591408 jeżeli serwis jest wstanie poświadczyć stan w jakim był laptop w momencie wysyłki i wszystko się zgadza w opisie oferty to odrzuć reklamacje i załącz dokumenty i czekaj na rozwój sytuacji.
No tu także jest moje pytanie, bo kupujący napisał takie coś --
@Client:46591408 to jaka faktyczne była ta matryca? i o jakiej dziurze mówimy.
szczerze zdjęcia bardzo złej jakości
matowa tak jak od producenta on twierdzi że jest to błyszcząca
zdjęcia widoczne po zatwierdzeniu przez administracje. Jeżeli tak twierdzi producent to tak jest. Chyba że pobrałeś dane z innego modelu.
"zdjęcia widoczne po zatwierdzeniu przez administracje." mógłbyś wyjaśnić
Zdjęcia które tu wstawiasz na AG to inni nie widzą dopiero jak moderatorzy je zatwierdzą. na razie widzę tylko żółty trójkąt.
Właśnie już widać
no i jak wiadomo gdzie patrzeć 😀
@Client:46591408 No i nie miała baba kłopotu to pozbyła się "starego" laptopa i chciała zarobić, przeczytaj tu jest wiele wątków na temat sprzedaży, reklamację musisz rozpatrzyć i tyle, musisz się odnieś w 14 po zgłoszeniu inaczej będzie uznana. Poproś o odesłanie kompa i przemyśl czy jesteś w stanie odrzucić reklamację(możesz kupującemu coś zaproponować).
Rozpatrzyłem chciałem zejść z ceny (po prostu chciałem mieć spokój) te laptopy w takiej konfiguracji chodzą po 1800/1900 w dobrym stanie, ja go sprzedałem za 1350zł, lecz z kupującym nie ma kontaktu bo albo zmienia zdanie albo mnie znieważa(najpierw żąda obniżenia ceny potem zwrotu pieniędzy), ja na tym laptopie nic nie zarobiłem dodam.
@Client:46591408 Zarobiłeś, kłopoty.😁Jeżeli otworzy dyskusję, jeżeli tu poczyta porad, a na końcu może złożyć wniosek do POK.
@LEW433 Znowu wprowadzasz w błąd. Jakie 14 dni? To nie była sprzedaż konsumencka.
@Client:46591408 Pakowałeś paczkę w serwisie. Bardzo ciekawe. Przewidziałeś, że sprzęt będzie niezgodny z opisem i kupujący złoży reklamację? Kupujący też może mieć wiele poświadczeń.
doszukiwanie się dziury w całym po prostu nie miałem odpowiedniej paczki oraz foli aby zapakować sprzęt bezpiecznie a że mieli punkt wysyłki DPD mieli odpowiednie materiały do tego za co zapłaciłem i wysłałem inpostem