Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
W czym jest problema weryfikacii?
Nie mam info, Nie mam mozliwosci kontaktu.
@EHOS_Silver gdzie dokładnie widzisz informację o potrzebie potwierdzenia tożsamości. Pokaż mi proszę zrzut z tym komunikatem, ale nie klikaj w żadne linki ani przyciski zawarte w tej wiadomości.
13.10.2024 zalozylem konto (teraz pisze 60%). 16.10.2024 dodalem skan pasporta, za pomocą operatora i z tego momenta nic nie zmienilo.
Czy jest mozliwosc kontaktu telefonicnego?
@EHOS_Silver rozmowę telefoniczną z naszym pracownikiem możesz zamówić tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
2 raza zamowialem. Brak kontaktu.
Jakaś lipa.
Przepraszamy, obecnie nie można zamówić rozmowy. Wybierz inną formę kontaktu.
@EHOS_Silver w takim razie polecam czat lub zgłoszenie mailowe. Sprawdziłam Twoje konto i widzę, że chodzi o weryfikację konta do wypłat, więc pomogę, ale prześlij mi proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego na adres spolecznosc@allegro.pl wraz z linkiem do tego wątku.
Przeslalem.
@EHOS_Silver dziękuję, dostałam Twoją wiadomość i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę informacje od zespołu, który prowadzi weryfikację Twojego konta.
Dzień dobry!
Dolączylem jeszcze skan pasportu, ale nic nie zmienilo (((.
Wierzysz moderatorce? Litości! Po co wysyłasz im skany dokumentów? Dajesz sobą pomiatać. Nie mają prawa zbierać takich danych. Wystarczy przelew weryfikacyjny aby udowodnić że jesteś właścicielem konta. Oddanie Twoich pieniędzy to ich psi obowiązek jako pośrednika który udostępnia platformę sprzedaży. Oni żerują na naszych środkach. Inne firmy potrafią weryfikować przelew kilka minut więc o co chodzi? Najpewniej celowo blokują ich wypłatę pod wszelkimi możliwymi sposobami aby zniechęcić ludzi do wypłaty. Tym sposobem mają kasę do swojej dyspozycji. Taki rodzaj piramidy;) Przykładowo moje środki mają już kilka lat, ale w końcu zapłacą za swoje praktyki...
Oczywiście że nie powinni tak działać, są przypadki przetrzymywania środków wiele m-cy, lat, tu opisane na forum.
@EHOS_Silver przepraszam, że musiałeś czekać, ale dostałam przed chwilą informację od zespołu, że poprawny dokument wpłynął dopiero 20.10, ponieważ ten wcześniejszy był nieprawidłowy. Niestety wciąż czekamy na weryfikację Twojego konta, ale jesteśmy w kontakcie z PayU także musimy jeszcze czekać.