Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem się zapytać czy na pewno wszystko dobrze zrobiłam chodzi o potwierdzenie danych do wypłaty wszystko było ok i nagle znowu musiałam potwierdzić wysłałam zdjęcie i czekam od ponad tygodnia a pisze cały czas że w trakcie weryfikacji a potrzebuje wypłacić pieniądze co mogę zrobić
@Monika21377 poprosiłam już zespół o sprawdzenie Twojej weryfikacji w PayU, więc na razie poczekaj proszę jeszcze trochę. Gdy tylko dostanę odpowiedź w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie z informacjami.
ok w takim razie czekam kiedy mogę spodziewać się od pani odpowiedzi ?
@Monika21377 jak obiecałam, mam już dla Ciebie informacje, że niestety zdjęcie, które przesłałaś nie spełnia wymogów, ponieważ zabrakło zdjęcia drugiej strony dowodu. Dostaliśmy już jednak odpowiedź od PayU, że otrzymałaś od nich wiadomość w tej sprawie, więc koniecznie sprawdź swoją skrzynkę i zrób to, o co poprosili.
Witam chcę przesłać też 2 stronę dowodu ale nie mogę gdyż pokazuje że mogę tylko wybrać 1 zdjęcie