anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potwierdzenie danych firmy

Client:101746350
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, mam pytanie dotyczące potwierdzenia danych firmy. Prawie półtora miesiąca nie ma tego potwierdzenia: prosi Allegro o jakiś dodatkowy dokument i 7-10 dni cisza, potem znowu 1 dokument i znowu cisza. Sprzedaż już idzie, ale pieniędzy nie możemy wykorzystać.

  • Kto spotkał się z taką sytuacją, do kogo napisać lub jak przyspieszyć ten proces? Kiedy napisałam do allegro po raz drugi w tej sprawie, otrzymałam: "wniosek jest w dalszym procesowaniu. Sprawa aktualnie jest weryfikowana w odpowiednim dziale. Proszę o przesłanie zapytania w wątku tamtej sprawy."
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101746350 podaj login konta firmowego. Sprawdzę Twoje zgłoszenia w tej sprawie. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101746350 dziękuje za login. Z tego co widzę, konto jest firmowe zweryfikowane. Masz aktywne Payu do wypłat, ale nie przelewy24. Doprecyzuj, o jakie potwierdzenie danych chodzi? 

W zgłoszeniach również nie widzę tematu potwierdzania danych. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:101746350
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20241126_165028_Chrome.jpg

oznacz moderatorów

Client:101746350
#8 Zapaleniec#

 A 22.11.2024 otrzymałam to, ale nic nie zmieniałam 

Screenshot_20241126_170058_Gmail.jpg

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101746350 Zweryfikuję sprawę i wrócę  odpowiedzią. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101746350 otrzymałeś tego maila, ponieważ masz aktywne konto do wypłat PayU, ale nie Przelewy24 (jak już wspominałam wcześniej). Aktualnie trwa weryfikacja po stronie operatora płatności, więc nic już nie musisz robić tylko czekać. Myślę, że potrwa to 2-3 dni robocze. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

S-Lion
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc! Nie wiem, jak to zrobiłeś, ale konto zostało dziś aktywowane. Pani, byłaś niesamowicie pomocna!

oznacz moderatorów