Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pytanie dotyczące potwierdzenia danych firmy. Prawie półtora miesiąca nie ma tego potwierdzenia: prosi Allegro o jakiś dodatkowy dokument i 7-10 dni cisza, potem znowu 1 dokument i znowu cisza. Sprzedaż już idzie, ale pieniędzy nie możemy wykorzystać.
@Client:101746350 podaj login konta firmowego. Sprawdzę Twoje zgłoszenia w tej sprawie.
@Client:101746350 dziękuje za login. Z tego co widzę, konto jest firmowe zweryfikowane. Masz aktywne Payu do wypłat, ale nie przelewy24. Doprecyzuj, o jakie potwierdzenie danych chodzi?
W zgłoszeniach również nie widzę tematu potwierdzania danych.
A 22.11.2024 otrzymałam to, ale nic nie zmieniałam
@Client:101746350 Zweryfikuję sprawę i wrócę odpowiedzią.
@Client:101746350 otrzymałeś tego maila, ponieważ masz aktywne konto do wypłat PayU, ale nie Przelewy24 (jak już wspominałam wcześniej). Aktualnie trwa weryfikacja po stronie operatora płatności, więc nic już nie musisz robić tylko czekać. Myślę, że potrwa to 2-3 dni robocze.
Dziękuję za pomoc! Nie wiem, jak to zrobiłeś, ale konto zostało dziś aktywowane. Pani, byłaś niesamowicie pomocna!