Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Mam sytuacje: Wpadło zamówienie, brak wpłaty, po paru dniach zostało anulowane. Po ok. tygodniu klientka wysyła potwierdzenie płatności z żabki- dane na potwierdzeniu to szyfrowane payu, jedyne co się zgadza to kwota i dane klienta z zamówienia. W jaki sposób rozliczyć tą płatność i zweryfikować?
Pozdrawiam
A masz zaksięgowane przez Allegro? to że zapłacił kupujący nic nie oznacza kasą musi przejść przez AF i dojść do zakupu.
właśnie nie, w zestawieniu żadnej transakcji, w szczegółach mamy płatność payu ze statusem anulowana. Klient wysyła potwierdzenie płatności z godz na paragonie 10:13, a 10:16 płatność payu anulowana.
To nic nie zrobisz , teraz to sprawa operatora płatności i kupującego. Środki dopóki nie trafią do Ciebie nie ma zakupu, dokładnie do AF.
@CozyHomee7 pewnie osoba wykonująca operacje błędnie przepisała tytuł przelewu i przelew nie został zaksięgowany . Niech kupujący skontaktuje się z punktem gdzie wykonywał wpłatę i wyjaśni sprawę.
nijak bo jej ta płatność nie przeszła pewnie babola zrobiła niech sobie przyczynę weryfikuje w allegro podając nr płatności