anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potwierdzenie zamówienia ALLEGRO LOKALNIE

Client:38648291
#7 Wielbiciel#

Witam, po raz pierwszy wystawiłam cos n sprzedaż KUP TERAZ.  Jakaś Pni kupiła przedmiot , to finalizacji transakcji podalam jej email na który po chwili przyszedł mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia.

kliknełam potwierdź ( wyskoczyło okno że TWOJA PŁATNOŚĆ SIĘ POWOPDŁA + ADRES DO WYSYŁKI )ale nie przeszłam dalej ponieważ dane logowania do konta bankowego które były wymagane znajdowały się na niepewnej stronie.

płatność od tej Pani jest zawieszona w statusie "nieopłacone" ... jak sobie z tym poradzić ? co  zrobić ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mwmonety
#21 Demiurg#

Dałeś się podejść komuś komu zależało wyłudzić twoje dane i dostęp do konta  .Niezwłocznie zmień hasła do logowania . Poprośmy nasze moderatorki o misję ratunkową  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Ratujcie .

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:38648291 Jest to próba wyłudzenia. Nic nie klikaj.
Jeśli już kliknęłaś i wchodziłaś w jakiekolwiek linki w przysłanych wiadomościach oraz logowałaś się przez nie do banku to natychmiast skontaktuj się z infolinią banku i to zgłoś.
Ponadto przeskanuj komputer programem np - malwarebytes.

oznacz moderatorów

Client:38648291
#7 Wielbiciel#

zmiana hasel logowania wystarczy ?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:38648291 Jeśli chcesz spać spokojnie to:
- zmiana haseł do allegro i do bankowości
- przeskanowanie komputera programem np. malwarebytes - może trochę potrwać ale warto to zrobić bo o szkodnika nie trudno
- kontakt z infolinią banku tak aby mieć pewność, że wszystko jest ok.


oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:38648291 Cześć. Podaj mi proszę login konta, z którego wysłano do Ciebie tę wiadomość. Zabezpieczymy to konto.

Mejla prześlij nam (za pomocą opcji "przekaż dalej") na adres phishing@allegro.pl - zablokujemy stronę. 

Zalecam Ci również włączenie logowania dwuskładnikowego na Allegro i przeskanowania urządzenia programem antywirusowym. 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@ko_alka To nie ja mam problem tylko autorka wątku @Client:38648291 i to jej potrzebna pomoc.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mwmonety no jasne! Dzięki za cynk, poprawione 🙂 

oznacz moderatorów